AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.551

Är jag besatt eller?

Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Vet ej hur ni andra är men jag loggar in minst 20 gånger in på AP om dagen..På morgonen börjar min dagliga runda går igenom samtliga forum samt Power börsen..

Kollar in andras bilar..Kan inte sluta tänka på BMW..Hur är ni?Hur ofta loggar ni in?
Min fru tycker jag är besatt kanske jag är!..He he jag stor trivs, det är liksom en avkoppling och nöje för mig..

Kort fattat jag älskar AP tack till Grundaren.
mvh
1 gång vartannat dygn skulle jag säga, hinner inte logga in oftare pga jobb och annat.
Blir dock besviken ibland när det stått rätt still i trådarna sedan senast besöket. Kanske blir mer nu med sämre väder som håller folk hemma. ;)

ett par gånger per dag går jag in och klickar på Senaste 100 :)

Sen att man kollar av blocket efter bmw bilar varje dag bara för att gör inte saken sämre.
Det är inte samma drag här som det var för ett par år sen men jag tittar ändå in två ggr om dan.
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Ja sitter man vid datorn hela dagarna, kan man ju lika gärna ta litet mikropauser i form av AP :)
Finns inget forum som denna, dock saknar jag "respekten" från förr något - idag är många väldigt hätska i sin ton här...känslan av samhörighet uteblir något då.
S.
32
S.D.BMW
523i-06 E60
Jag tittar in varje dag och det syns väl inte men faktiskt det har jag gjort i nästan ett år men loggar in väldigt sällan. Det är så skönt och avkopplande att bara läsa och njuta av alla möjliga inlägg som ofta resulterar med Happy End.:-) Fantastisk att det finns kunnig och erfaren folk inom olika ämne här på AP. Tackar för det.

Mvh S.D.BMW

Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

När man har ett jobb där man sitter framför datorn hela dagen så blir det ju lite rutin att kolla av Senaste 100 samtidigt som man skummar rubrikerna på Aftonbladet och DI så man är uppdaterad med BMW, nyheter, skvaller och börsen...

___
//Ulf
Lo
55
LordGoder
525iA -94
Jag jobbar ute på verkstadsgolvet och dyker ändå in och tittar 8-10 gånger om dagen, så inte behöver man ha ett jobb där man sitter framför datorn hela dagen ;)

Bränsle är till för att brännas
Pr
1.031
Profossen
En VW familjebil, letar BMW
Det är därför man bokar in patienterna med en liten lucka :) journalföra, Kaffe, AP..

Fast frugan är inte så imponerad när man kollar hemmavid, måste hitta någon bra sida till henne tror jag.
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Snittar väl dryga 1ggr om dagen i det stora hela. Har man lagt ut någon tråd, eller följer något speciellt blir det ju oftare, om inte så kan de ju gå någon dag i mellan besöken.
Håller med om att toppen som var för ett antal år sedan inte håller i sig idag, men varje besök här är fortfarande mycket trevlig :-)
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Morgon, middag, kväll samt vissa toalettbesök...
Visa användare
ProPro-medlem
627
CTech
Alpina B5-2006 #033
BMW 750ial -90
BMWCS#7034
Blir väl 10-15 ggr per dag när jag är ledig och kanske 3-5 besök jobbdagar. I snitt kanske 10 minuter per besök. Självklart blir det blocket sökningar efter begagnade BMW bilar och motorcyklar också oavsätt om jag vill köpa eller ej. :-)

Så nej, du är inte besatt, du måste bara få din dagliga BMW dos för att må bra som vi andra. AP var nere några minuter nu i morse, fick kallsvettningar direkt.

BMW 4 Life
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Det blir ganska många ggr per dag. Törs inte räkna:) Men det har hänt att det tagit flera dagar utan närvaro på AP. Håller också med att det var mer drag för några år sedan. Men AP är fortfarande det bästa forumet alla kategorier.

//Stefan

Mina bilar:Länk
Lo
55
LordGoder
525iA -94
Märkte också att sidan låg nere en stund, försökte uppdatera sidan, byta webbläsare, kolla från telefon, ja allt, var orolig att det skulle bli långvarigt men det funkade snabbt igen.

Bränsle är till för att brännas
Jo
246
Jopovic
325DA E92 Coupé M-sport
catch_me: Jag känner igen mig, kan inte heller sluta tänka på bmw! Folk tycker att jag är skadad hehe.

BMW känns helt enkelt rätt! :)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.