AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.862

Värde BMW 325d 2007 M-sport

Da
94
Daniel_k3
BMW 325d Touring M-sport -07
Som rubriken,

325d m-sport 2007, 10k mil
Lm-blå
Xenon
Prof. stereo
farth.
Import 2011

Någon ide?
Da
94
Daniel_k3
edit: e91... men det syns klart till vänster om texten :)

(om någon admin läser, se det som ännu en önskan om en editfunktion på inlägg..)
ga
514
garfunkah
E91 325iM -10
Det hade varit en klart intressant bil för mig om jag redan hade sålt min befintliga skorv. Har du kvar den i februari så skicka pm :)
Import.

170'
Verdi
Nu är det tredje gången jag läser om någon här som ska sälja en bil som är importerad i år... Finns det pengar att tjäna eller tröttnar ni fort på bilarna bara?
Priset på en nyimporterad diesel kan variera Något oerhört. Allt beror på historik, dokumentation och om den är ärligt intagen. Har du köpt den själv på BMW i Tyskland och kan visa kvitto därifrån så kan du få bra betalt. Har du däremot köpt en USA-import av en privatperson med kontoret på fickan så är den extremt svårsåld.
Endast 335d i USA.
Da
94
Daniel_k3
det är en tysk bil, ren historia, inget extra direkt, inga konstigheter vad jag känner till.. jag tog hem den i somras pga dåligt utbud av 325d med m-sport i Sverige... gillar blien som fan, men funderar lite på att köpa något mer "kul" nu - sugen på en 135.

Gillar verkligen min 325 som faan, blir glad varenda gång jag sätter mig bakom ratten :).. men faktum är att jag borde ha någon "skitbil" till vardags och en kul bil till helgerna/trackdays.

kör 300 mil i månaden och då hade det varit bättre för både körkort och plånbok att ha något slöare billigare. samt en kul kärra upptill :)

som sagt definitivt inte tröttnat. bara funderar på omstrukturering i garaget :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.