|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken, 325d m-sport 2007, 10k mil Lm-blå Xenon Prof. stereo farth. Import 2011 Någon ide? | |
|
edit: e91... men det syns klart till vänster om texten :) (om någon admin läser, se det som ännu en önskan om en editfunktion på inlägg..) |
|
| Det hade varit en klart intressant bil för mig om jag redan hade sålt min befintliga skorv. Har du kvar den i februari så skicka pm :) | |
|
Import. 170' |
|
Verdi |
Nu är det tredje gången jag läser om någon här som ska sälja en bil som är importerad i år... Finns det pengar att tjäna eller tröttnar ni fort på bilarna bara? |
| Priset på en nyimporterad diesel kan variera Något oerhört. Allt beror på historik, dokumentation och om den är ärligt intagen. Har du köpt den själv på BMW i Tyskland och kan visa kvitto därifrån så kan du få bra betalt. Har du däremot köpt en USA-import av en privatperson med kontoret på fickan så är den extremt svårsåld. | |
| Endast 335d i USA. | |
|
det är en tysk bil, ren historia, inget extra direkt, inga konstigheter vad jag känner till.. jag tog hem den i somras pga dåligt utbud av 325d med m-sport i Sverige... gillar blien som fan, men funderar lite på att köpa något mer "kul" nu - sugen på en 135. Gillar verkligen min 325 som faan, blir glad varenda gång jag sätter mig bakom ratten :).. men faktum är att jag borde ha någon "skitbil" till vardags och en kul bil till helgerna/trackdays. kör 300 mil i månaden och då hade det varit bättre för både körkort och plånbok att ha något slöare billigare. samt en kul kärra upptill :) som sagt definitivt inte tröttnat. bara funderar på omstrukturering i garaget :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.