|
|
|
|---|---|
|
Hej, Äger en 530 E61 där jag nu upptäckt att värmaren i bakrutan inte fungerar alls. Är det något enkelt man kan kontrollera innan man ringer verkstad? Standardfel? Brukar det kunna bli dyrt? /FF | |
| Tyvärr oftast kabelbrott i något av gångjärnen till bakluckan vilket är kostsamt om du inte har möjligheter att göra det själv. | |
|
Hmm, bävade för det.. Misstänker att garantin inte täcker för det heller. Finns klausuler om "slitage" i garantibeviset, så det är nog inte mkt värt. /FF |
|
| Sitter i de vänstra gångjärnet kabelbrottet | |
|
Hej gubbar, jag bytte kabeln i vänstra gångjärnet igår som går till bakrute värmaren. Men felet kvarstår. Finns detnån kabel som går till värmaren i höger gångjärn också? |
|
| Jag har bytt höger sida, och du har bytt vänster slavonac, men båda har fortfarande samma fel, kan det vara så att kabeln för defrostern är dragen på olika sidor beroende på modell och år? | |
| Vet ej. Färgen på min var brun. När jag kollade så såg det ut som att det gick en från höger sida också. | |
|
Min kärra är uttagen 06/12. Din då? |
|
| 05/12 | |
| Jag är relativt säker på att det är en på varje sida. En brun till vänster och en rödvit till höger. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.