|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
The Puc:Inte så många BMW-bilar i Alcudia,så det blev tid till annat också :)) MVH Hasso |
Tigerr |
Keep on rocking hasso! :) Tigerr |
|
Ja man vet aldrig, hoppas dock att det tar ett tag inan man börjar gå över till ett operativsystem i bilen. Tänk dig den hemska tanke att vänta på att operativsystemet laddas inan man kan köra iväg, och sen när man ligger på motorvägen så får man ett litet felmeddelande typ. "systemet har gjort en förbjuden åtgärd" varpå man ska starta om bilen eller nåt! :) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
I mina dagboksanteckningar 2002-06-18 beskrev jag ett litet lustigt uppträdande:farthållar/lockupp som hänt vid två tillfällen, sedan har jag inte märkt nått. Att en bildator kan få konstigheter för sig förvånar mig inte speciellt mycket, speciellt om man sitter och laborerar med värme/klima och på så sätt skapar ett eget syntax error, jeg tror inte att bildatorn och dess elektronik är av det vassaste slaget och klarar inte av att få signaler som den inte förväntat sig och inte är proggad för, dvs ett intensivt knapptryckande ställer elektroniken innför problem som den inte klarar av och kommer då i otakt dvs 1 blir 0 på fel ställe, därför"ett allvarligt undantagsfel har uppstått starta om :))Har min klima står på 22 grader i stort sett jämt året runt,har sänkt någon gång till 19 tillfälligt när det varit som varmast, kör aldrig fläkten i högsta läget, blåser så otrevligt :)) Ju mera knapptryckande ju mera bekymmer. MVH Hasso |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.