|
|
|
|---|---|
| hej nån som vet nåt om denna m3a? lite väl billig? Länk | |
|
Jag känner killen och han är reko. Jag har dock inte sett bilen men med tanke på skicket på hans tidigare bilar skulle jag definitivt åka och kolla på den. Flåklypa |
|
| Billig och billig, m3or är iskalla idag.. Stämmer nog bra om man kollar listpris på en 02a med dom milen oxå. | |
|
Ja det är "billigt" men man får oftast vad man betalar för. Att köpa den billigaste M3:an på blocket kanske inte är så smart av flera anledningar som ofta diskuteras här inne. Om det även stämmer in på detta objekt låter jag dock vara osagt. Bilen har diskuterats på AP tidigare i en tråd från 2006... Länk Verkar vara en Italien import. Nedan finner du mer info. Chassinummer WBSBL91070JP82495 Typkod BL91 Typ M3 (EUR) E-modellserie E46 (2) Serie 3 Typ COUPE Styrning LL Dörrar 2 Motor S54 Cylindervolym 3.20 Motoreffekt 252 Motor HECK Växellåda MECH Färg CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Stoldynor TEILLEDER W.N./SCHWARZ (N5SW) Produktionsdatum 2002-05-04 slå igen Extrautrustning Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S302A ALARM SYSTEM Stöldskyddsanläggning S313A EXTERIOR MIRROR PACKAGE Ytterspegel nedfällbar S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Bortfallat, modellbeteckning S326A REAR SPOILER, DELETION Bortfallat, bakspoiler S403A GLAS ROOF, ELECTRIC glastak elektr. S423A FLOOR MATS, VELOUR Inlaeggningsmatta velours S428A WARNING TRIANGLE Varntriangel och förbandspaket S441A SMOKERS PACKAGE Rökare-sats S473A ARMREST, FRONT Armstöd fram S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Stralkastarspolare S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC) S521A RAIN SENSOR Regnsensor S522A XENON LIGHT Xenon-Ljus S601A TV FUNCTION TV-funktion S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL Navigationssystem Professional Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S630A CAR TELEPHONE WITH CORDLESS RECEIVER Biltelefon med lur utan snöre S674A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HARMAN KARDON HiFi-system Harman Kardon S692A CD CHANGER I-BUS PREPARATION Förberedelse BMW 6 CD-växlare I-buss S760A INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME Högglans shadow line S793A SMG DRIVELOGIC Sekventiell M-växellåda Drivelogic S855A LANGUAGE VERSION ITALIAN Språkversion italienska S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Aterförsäljarslista Europa S877A DELETION CROSS-OVER OPERATION Korsvis manövrering utgår S884A ITALIAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Bruksanvisning italiensk S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Konservering av karosseri S946A CONSIDERATION OF PRICE DEPENDENCY Dummy-SALAPA slå igen Serieutrustning Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S210A DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) Dynamisk stabilitetskontroll S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Multifunktion f ratt S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Innerbackspegel autom. avbländade S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Stolsjustering elektrisk med memory S520A FOGLIGHTS Dimstraalkastare S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatautomatik S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometerräknare S550A ON-BOARD COMPUTER Bordcomputer S710A M LEATHER STEERING WHEEL M Sportratt multifunktionell S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Takhimmel antracit S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Blinkerslampor vita Mvh Jimmy |
|
| nån större nackdel med italien import jämnfört med tex tyskland? | |
|
Åk och titta på bilen om du har är seriöst intresserad och har pengar att köpa den. Jag köpte själv en bil som diskuterades i ett par trådar här på AP där folk hade massor med åsikter om den, men i princip ingen hade varit och tittat på den. Nu ett par månader efter köpet så kan konstatera att bilen är i kanonskick. Import eller inte, det kan fortfarande vara en schysst bil. |
|
SemirS |
Många på här på autopower tror deras M3.or är värda över 200 tusen? Snälla vakna fy fan det är 2012 idag. Min åsikt för en en fin m3.a oavsett import är svensåld. Max 150 tusen, det är gammla bilar som är hårt körda alla. Ni som sparar era m3.or och väntar på sommar tro inte ni kommer få 300 tusen direkt. Hälsningar Semir Norrköping. |
| Tycker bilen verkar fräsh! Rätt utrustad för min smak iaf! Får en känsla att de är en seriös bil, fråga mig inte varför då jag själv inte vet:) | |
|
Tror inte det är många som väntar på att dom ska få bra med pengar för sina E46 m3 i vår Semirs, för det har man ju sett och fått erfara själv att dom rasa ner mycket senaste 2 åren, som det ska säkert för dom är ju gamla nu Men tycker dom hänger med bra i tiden och är sjukt grymma än, om man inte har 18" org fälgar och inte bytt nånting då M3 E92 kom ju för 5år sen! tänker man på det blir det ju ännu värre M3 CAB -03 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.