|
|
|
|---|---|
|
Hej Som Rubriken lyder tar M5an RS6an? | |
| Nya Audi RS6 har väl inte lanserats ännu? | |
|
ojj , mena den nuvarande RS6an , sorry |
|
| Det hoppas jag verkligen att den gör..Undrar om olika trim företag har börjat jobba med att ta fram vassa hk uppgraderingar | |
|
Nya S6an lär väl ta M5an trots lägre effekt. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| StefanL syftar du på 4x4 kanske? | |
|
Menar naturligtvis S8an. RS6an tror jag får pisk. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Kan inte utveckla lite.. | |
| Kan inte du utveckla lite | |
|
Med tanke på att RS6 C6 har svårt att hänga av M5 E60 är det en kvalificerad gissning att F10 plockar C6 lätt. Bästa RS6 C6 på einszweidrei Länk Bästa M5 E60 på einszweidrei Länk RS6 0-100km/h på 4,5sek 0-200km/h på 14,2sek M5 E60 0-100km/h på 4,7sek 0-200km/h på 13,5sek Mvh Stephan 540i/6 E34 byggdes i 3203 ex. knappt 1296st för Europa. |
|
|
jonte - kan du utveckla frågan lite... Menar du snabbast 0-100 km/tim, snabbast 0-200 km/tim, snabbast 0-400 meter, snabbast 0-400 meter till 0 igen, snabbast runt Ringen, eller är det bäst körkänsla, skönast ljud... etc etc...? ---- BMW CS #6212 |
|
|
vilken har mest körglädje i sig? ,vilken är snabbast runt ringen, och till slut vilken tophastihet har båda monstren i sig? |
|
|
Ojj glömde , vilken har de skönaste ljudet med? |
|
|
Ang. sista frågan: Hur långt är ett snöre? Till en sån fråga finns det ju inget svar som är rätt eller fel. /Masten |
|
| Ärligt hur kan man jänföra en rs6 mot en M5 a ????? DKW Juuuuu diskussionen slut. Svårare är det inte. Gu jag e ett geni :). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.