|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Skrev 03 p.ga av såna som er två, så att ni har nåt att diskutera om, hela kvällen framöver... hälsningar |
|
| Sipkar: Härlig attityd. Du kan väl meddela oss när du väl sålt den för vad det nu blir, vi är allt liiite nyfikna på hur fel vi hade! | |
deamon |
Det får räcka nu grabbar nu tar vi det lite lugnt det är ju trots allt jul :) Det jag ville veta om bilen var om den var krockad eller skadat på nåt sätt och tänkte att kanske nån här visste nåt som kunde hjälpa mig , men det gick lite överstyr av olika orsaker , Imolla röd är fin färg och det jag undrade var just det att den var svensksåld ,Samt att stolen på bild såg lite sliten ut för de milen ! Och om nån hade sett bilen och testkört den , Men den ser fin ut i övrigt på bilderna ,, Mvh Och en god fortsättning |
deamon |
Det får räcka nu grabbar nu tar vi det lite lugnt det är ju trots allt jul :) Det jag ville veta om bilen var om den var krockad eller skadat på nåt sätt och tänkte att kanske nån här visste nåt som kunde hjälpa mig , men det gick lite överstyr av olika orsaker , Imolla röd är fin färg och det jag undrade var just det att den var svensksåld ,Samt att stolen på bild såg lite sliten ut för de milen ! Och om nån hade sett bilen och testkört den , Men den ser fin ut i övrigt på bilderna ,, Mvh Och en god fortsättning |
deamon |
Alano. Jag har sålt 645an Har en M6 2007 om din kompis är sugen |
| Dawwe: M3 är såld, en lycklig ägare från Örebro. På tal om priset så pruta han inte en kruna! Skönt med seriös köpare, och inte en massa drömmare och prutare! | |
| Hoppas du informerade köparen om korrekt årsmodell så ingen känner sig lurad. Grattis till försäljningen. | |
| Aha...Så det är det att "man inte prutar" som utmärker en seriös köpare! Det skall jag försöka komma ihåg. På något sätt så tror jag inte riktigt på dig, eller så var köparen fortfarande dygnrak efter nyårsfirandet, för det är mer eller mindre praxis att man prutar 5-10" på rimligt prissatta bilar. Visst finns det undantag där prut är omöjligt men då pratar vi om bilar som är prissatta helt korrekt. Kan ta mig själv som exempel (jag är alltid seriös när jag letar bil, inga provkörningar innan man enats om priset): Hade letat bil rätt länge, struntade i prislappen, ville köpa rätt bil till rätt pris. Till slut hittade jag en bil som verkade bra, dock knasigt pris. Gav säljaren ett seriös bud där jag förklarade varför min värdering var som den var. Fick blankt nej först, han skrev att han hellre byter den mot nåt av alla förslag han fått. Fine with me. 1 vecka senare kommer ett mejl: Han hade tänkt om o accepterade mitt bud (ett bud som låg ca 24% under hans annonspris). Åkte o tittade på bilen ännu en gång, provkörde, betalade o körde hem bilen. Inget telefonprutande alls, utan prutandet kom först EFTER att jag tittat på bilen, om du inte kallar det seriöst så... | |
|
deamon: pm:a gärna lite info om din M6:a, för den ligger väl inte på blocket? MVH Peter |
|
| Tillbaka på blocket. | |
| vad är tbx? | |
|
jag har tittat på nästan alla under 200 000 bara skräp till 100% krockade stått ute i regn, därav det äckliga skinnet smg n är också kass dessa bilar är krockade och import för vinning bifogar alla länkar så att ni inte behöver köra och titta [LÄNK] [LÄNK] [LÄNK] [LÄNK] och räkna inte med att hitta en fin under 200 jag gav 265 000 för min mars 2011 och utan hardtop och utan navi många som är import har navi men bättre har en hel och fin som klarar köras med än navi |
|
deamon |
Hej Patrik och välkommen Visst kan du få fina bilar under 200 jag har köpt en svensk 2003 7000mil för 192000 . Har ägt 28st M3 or och alla under 200k utom 3 med ESS , alla Car fina och krockfria . 14 av de var import och jag har fortfarande kontakt med samtliga köpare så att dömma import bilar kommer du inte långt med . Visst finns det oseriösa utomlands men det finns lika många fifflare i Sverige ,, Jack111 M3an som var "såld" utan prut är ute igen för 160 000 |
deamon |
Peddan M6an såldes och köpte en GT-R istället :) |
| Enda m3:an jag ser för 160 är den röda, sipkars bil är inte ute på blocket | |
deamon |
Jag vet det är inte samma bil som är ute till salu |
|
deamon 28 st m3 or ? då är du skruvar mätaren på dom? min har gått 9000 snart m3 e46 03 vad skulle det kosta? min förste m3a |
|
|
Varför dubbelpostar du? **många som är import har navi men bättre har en hel och fin som klarar köras med än navi** "många som är sv-sålda har 18" och snikutr" |
|
deamon |
Patrikanders Vad menar du ? Fattar inte riktigt , du skrev ""då är du skruvar mätaren på dom ??? Vad menar du ? Eller du kanske undrar om jag skruvar mätare ? Eller ? Har du underlag för det du påstår ? Mvh |
|
Det räcker att man läser hans inlägg han gjort... Hans M3 är bäst,sen e resten skit..Jag e glad för hans skull iallfall..vissa tror på tomten ju 9000 mil har hans sv-sålda m3a gått.....JA,enligt mätaren ja:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.