|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
deamon |
Hej Det finns en m3 cab röd smg på blocket för 179000 har gått 6000 mil , undrar då om nån vet nåt om den eller kan kolla upp lite historik om den Mvh |
|
Du har nog större chans få svar om du skickar med en länk på bilen M3 CAB -03 |
|
|
Den har varit diskuterad här tidigare verkar att vara en tveksam bil och säljare!!!!!!!!! |
|
|
Inte så mycket info men här är den tidigare tråden... Länk . Hade jag varit intresserad av den så hade jag kollat så att mätarställningen verkligen stämmer Jag tycker som sagt att förarsätet är VÄLDIGT slitet för de milen. Mvh Jimmy |
|
SemirS |
Ska du ha en riktig fin m3 cab tycker jag att du ska satsa på den här..har sett den i verklighet, har varit sugen själv men priset låg på över 200,en verkligen kanon skick med ärliga mil och fulldokumentation.. ett riktig klipp nu!! länk till bilen. Länk |
|
Men vad e priset! Går som ett skott!!!?!de gör min oxå.... Länk |
|
|
Priset va va 179 först sen sänkte han till 169 tills igår, och nu står det bara bud Kan tänka mig han släpper den för 160 vilket väl är ett ok men inte nå överdrivet billigt pris M3 CAB -03 |
|
deamon |
det var det röda inredningen då ;) antingen gillar man den eller inte Köpte en invidual med turbo kit från turbocenter i Stockholm |
deamon |
Vill köpa den M3amed gröna fälgar här på klubben ska bara sälja min M6a |
| De e trögt att sälja M3 idag, speciellt cab nu när det är vinter...Bjöd 167" för en -03:a i höstas (10000mil, rätt snik, ej SMG!), den ägaren kände sig "förolämpad". Men 1 månad senare så accepeterade han mitt bud men då passade jag av flera olika anledningar. JAG tycker att 160" e bra betalt, skulle snarare säg att närmare 150" är rimligt | |
|
Spelar nog inte så stor roll det är en cab? är väl inte så många som tänkt köra sin M3 på vintern ändå. Men 150 som du säger dawwe håller jag med om, för hade inte betalt mer själv, semir skriver ju "verkligen kanon skick med ärliga mil och fulldokumentation" så om det stämmer så är väl runt 150 va jag skulle gett för den med 13k mil och 10år på nacken nu |
|
|
det är min m3 som är till salu: Jörgens:du skulle inte betala mer än 150, men din sålde du för 200000 eller om inte mer, så kom inte här och spela nån expert, varförsläppte du inte för 150 om dem nu inte är värda mer??? Det är inte konstigt att folk inte vill annonsera sina m3 nu på vinter p.ga såna drömmare och prutare som du jörgens!! Ni som tror att jag kommer att sälja den för 150 kan drömma vidare!! Om det är brist på garage plats så är den inte brist på pengar! sveriges brutalaste E55 fick prioriteras i garage och vänta på sommar:):) |
|
|
Sipkar!=) varför så arg? höll med Dawwe att man kanske inte får mer än 150? trodde 160 först som jag skrev och du hade den väl ute för 169 och den låg kvar på annons ändå Så va är problemet? en rätt nyimporterad -02 m3 med över 13k mil är väl inge å gå och drömma om som du tror jag gör? fast är grymma och sjukt snygga bilar Om du ska undra om min så fick jag 200k för den med dyra SSRGT3 fälgar och fina original 19 fälgar mm till den och 8000 mil och ett år nyare Men va bra dö annons för mig med och hade nog tur, 180k hade väl vart ok nu för den |
|
| Jag är inte arg, men blir irriterad när folk spelar experter, Om du nu är så kunnig om bilar , konstigt nog att du inte öppnar en bilfirma??, eller jobba på bmw som bilförsäljare..dem behöver ju kompetent personal, Poolia skriker efter dig | |
|
Så här va det spikar, va tror du du får då om du hade den för 169 ett tag själv? 190?? 200?? 220? enligt transportstyrelsen I trafik första gången i Sverige: 2011-04-29 I trafik första gången i utlandet: 2002-05-02 Senast godkända besiktning: 2011-04-15 Vägmätarställning, km: 132217 4a ägare sen april |
|
|
såna stor prutare och drömmare som du kan jag inte förvänta mig nåt annat än skam bud, men en riktig seriös köpare som är ute efter en välbevarad m3 köper den så klart! Och lägg inte mer energi på det, spara både mig och alla andra användare ditt expert och rådgivar snack!! Du verkar ha haft en tråkigt och trist jul. Har du inte bättre för sig än att diskutera andras bilar! gott nytt år på dig! |
|
|
Hehe tror inte alla skriver bara om sina egna bilar här Expert hit å dit men ser du ändrat till att det är en -03 på blocket nu=) får se om du lyckas bättre när du skriver ett år nyare än den är då? Lycka till nu! nån kanske tycker som du med och köper den för mer till slut |
|
|
Det är klart! Priset stiger mot sommaren, ska sätta 200.000kr snart Du har säkert sett att det är ingen kredit på bilen, så det är lugnt:) Behöver inte oroa mig för ränta! eller hur? |
|
|
Värderingar hit och dit av experter här inne ska man naturligtvis ta med en nypa salt. Bara för att nån eller några här inne har uppfattningen att din bil inte är värd mer än en viss summa betyder ju inte att det är så. Men varför har du skrivit att bilen är en 03:a? Stämmer inte Jorgens3:s inlägg om första regdatum? Mvh Jimmy |
|
| Ovan inlägg är naturligtvis ställt till "Spikar". | |
|
deamon: ska du sälja din 645? om så får du skicka lite bilder o info till mig så kan jag ha någon som är intresserad AlanO |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.