|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag ska handla en bmw till snart och en bil jag blivit sugen på är en välutrustad 335 Coupe M-sport. sv-såld, 3000 mil, Länk: Länk Men 325 tusen är väl i högsta laget? Någon som sålt en likvärdig nyligen? MVH Peter | |
| Peddan det är nog min gamla bil. | |
| ..trodde du va ute efter en M3:a :) | |
|
ja det finns ju inga...:-) Då får man leta efter det näst bästa. pm:a lite info vetja! |
|
|
Vänta på rätt M3 istället för en tråkig 335 ;) |
|
|
he he...du har förmodligen rätt philly...:-) fast en 335:a med M-paket är verkligen en kompetent bil! Den har ett förbaskat skönt drag från låga varv och räcker egentligen till. Det jag saknar mest jämfört med M3 är ljudet/högvarvigheten och bulan på huven:-) MVH Peter |
|
|
Bilen har rullat i Borås och är inbytt hos bmw i Borås och såldes vidare till Biltorget i Borås. Då var den i toppskick. Jag tror inte att lacken på fälgarna på original (mycket mörkare än original). Vad tycker panelen ? Ezi |
|
|
Tjena Ezi:-) Det stämmer, nån ägare före Bmw Borås är förmodligen "pizza" ? Bilen verkar fin enligt nuvarnde ägare, dock behövs nya sommardäck och vinterhjul finns inte... Känns som att ett maxpris borde ligga runt 280-290, annars kan man lika gärna köpa en M3 och få allt:-) MVH Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.