|
|
|
|---|---|
|
Jag är förtjust i den läppen som satt på 740 E32 an. Skulle jag kunna montera den på min 735:a E32? Jag är ute efter typen med två luftintag, kan man byta ut enbart "läppen" eller måste man byta hela stöttfångaren? | |
|
Hela stötfångaren passar rakt av har jag för mig. Jag tror att allt är samman gjutet och går inte att separera, BMW säljer nog luftintagen lösa men kostar en bra slant st så man kan ju skära ur och limma dit njurar om jag minns rätt. Såg nåt gör det själv tips nånstans för just detta moment. |
|
|
I alla fall på E32 750 så gick det enbart att byta läppen men din nuvarande spoiler inte kanske är delbar. Annars så borde ju en kpl. framspoiler från 750 passa utan några problem. Synd att jag inte har min kvar, den åkte med bilen till skroten. //Mackan "fast i BMW träsket igen" |
|
|
De är alla delbara, utom 730r6, 735r6 samt 750v12 std. med det lilla luftintaget. I övrigt så är det ju så, att du tar hela stötfångaren o smackar på, för den passar! Tyvärr är flera delar till bromsluftkanalerna NML, så man får leva med att det "lyser igenom" hålen, om man inte hittar kompletta begagnade... Mvh /A BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.