|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag undrar om det är nån som vet var man kan hitta dessa stolar: Nappa-Tex (Klima) helläderinredning med flätade mittpartier på stolarna. Eller metervara kanske så man kan byta ut det dåliga som sitter i min bil. BMW säljer inte dessa längre, Jag är mest ute efter det flätade mittpartiet.Här kommer lite bilder på stolarna: Länk Länk | |
Roffa1 |
Försök på tyska ebay. |
Roffa1 |
Länk |
|
Hej och tack Roffa. Har redan kollat tyska, UK, och Amerikanska Ebay. Har även kollat med Bmw och Schmiedmann. Och även kollat på nätet men det verkar inte finnas nåt. Så därför tänkte jag kolla här om någon hade nåt hemma. Så jakten fortsätter... Mvh |
|
Roffa1 |
Chansen att hitta en felfri klädsel här hemma är nog mkt liten. Såg i den tidigare bif länken att det finns tyska sadelmakare som syr upp nya klädslar till bl,a E30. En tysk sadelmakare lär ju ha betydligt större möjlighet att få fram ditt originaltyg på metervara eller färdigskuret från fabrik. Letade själv efter klädsel till min E30 i slutet på 90 talet, men det som fanns att tillgå här hemma i Sverige var antingen helt söndernött eller så hade råttor ätit av klädseln. |
Roffa1 |
Här har du en duktig sadelmakare i Slovenien (kolla in hans E30 galleri) det verkar dock som att han mest arbetar med skinnklädsel samt alcantara, men släng iväg ett mail och fråga om han har möjlighet få fram ditt originaltyg. (ingenting är omöjligt) Länk |
|
Hej. Återigen tack Roffa. Har skickat iväg ett mail nu så vi få la se vad han säger.. Har förresten kollat på här hemmaplan med en kille som i folkmun kallas Skinndoktorn. Enligt honom så skulle han fixa det trasiga skinnet på min bil och det skulle blir nästan som nytt, Men det är ju ingen mening jag gör det när jag inte har mittpartiet än. Mvh |
|
| Ingen som har nåt hemma? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.