|
|
|
|---|---|
j0mpa |
Tror ni att denhär är prisvärd? Tänkte pallra mig dit och kolla på den.. vad tycker ni? Länk |
|
Känns inte som ett fynd direkt. Fanns ganska nyligen en tråd om en kille som försökte sälja sin -02 facelift för samma pengar men inte blev av med den. Runt 65 kanske kan vara rimligt. ------- //Lövet |
|
j0mpa |
Jaha okej. Men i och med att det är på firma har man väl mer garanti än privat oxå, kan ju vara värt att betala lite mer för lite garanti än om man köper privat. Eller har jag fel? |
|
Garantin hos de flesta firmor på äldre bilar är inte värt mycket. Oftast är det bara sk trafiksäkerhetsgaranti som enbart täcker saker som anmärks på besiktningen. ------- //Lövet |
|
j0mpa |
Jaha okej. Men är den inte "säkrare" att köpa bil från firma? Firmor säljer ju inte vad som helst, dom vill ju behålla sitt rykte.. Får väl hålla ögonen öppna, kommer väl en mer prisvärd bil :D |
|
Nu har du lite för höga tankar om bilfirmor... ------- //Lövet |
|
j0mpa |
Nej men alltså jag vet ju inte, vill ju veta om det jag har hört stämmer. Men nu vet jag iaf att det inte är nå bättre med firmor. tack |
|
Stora seriösa firmor (märkeshandlare) erbjuder ofta garantier man kan lita på. Mindre bilhandlare är det ofta lite si och så med. Hur det är i det exakta fallet här vet jag inte då jag inte har hört någonting om firman. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.