|
|
|
|---|---|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Har jag övervakning för trasig lampa i helljuset på min E38 -95? Tänkte montera xenon så måste veta om jag ska ha såna med canbus system elle rduger det med det enklare? |
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Samma fråga angående dimljusen ?? |
| Ryck ut kabeln till ett helljus och starta bilen så får du besked. | |
![]() 1.360 Bruksbil
Good ideea :D Och jag ska ha gått ett års elutbildning :D |
|
På min facelift 38a är det ljusövervakning på all belysning, behöver inte ens starta aktuell belysning för att den skall känna av och varna. Jag har Xenonkungens canbus kit i helljuset och det fungerar felfritt utan varningar. |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Tor varifrån tog du strömmen? |
| Ett bättre sätt är att använda BMW-scanner 1.40 och stänga av misshaglig ljusövervaking. Jag bytte från konventionella till Xenon orginal strålkastarhus och drabbades av irriterande larm för halvhjuset innan jag stängde av halvljusövervakningen med BMW-Scanner. | |
| Du har garanterat ljusövervakning. Det sitter på min E34 till och med. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.