|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder, vart kan man köpa dom? Hittade något som heter: Bussning bakvagnsbrygga Vä/Hö yttre för 356 spänn, är det rätt eller?? för dom fanns på Mekonomen men jag känner mig osäker om det är rätt, någon som vet?? Mvh | |
| Ett kanske oerhört märkligt tips: BMW. | |
| Jag köpte mina på schmidermann,se där var dom betydligt billigare än mekonomens , | |
|
Jo klart bmw finns. men i många fall så finns likvärdiga grejer på andra håll som typ mekonomen o dyl. O som väldigt ofta är mkt billigare... Därav min fråga. |
|
| Kolla priserna på bmw först. Jag har köpt en del grejer som har varit billigare där än på mekonomen | |
|
Länk Köpte därifrån för något år sedan, gick smärtfritt. 195 per styck! |
|
| motornord. jag fick mina grejer därifrån dagen efter så snabb levernas iaf! | |
|
2008 bytte jag silentblock på M-bilar. 2011 var de helt slut?? Så det blev nya igen.På BMW naturligtvis! Kostnad 2700:- Hörde med andra verkstäder och priserna varierade häftigt,allt som oftast dyrare. 4500:- var en offert jag fick på en verkstad i E-tuna. Kollar alltid med BMW först. |
|
| att dom kan ta så mkt i arbete för själva silentblocken är ju inte dyra, Jag har nu beställt från Claus autoparts till det fashionabla priset 105kr/st, dom skickas på Måndag o det skulle enligt bekräftelse bara ta nån dag med Schenker.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.