|
|
|
|---|---|
|
Någon som testat denna som Schmeidmann säljer Länk Funderar på att köpa den till min e93:a BMW CS #5206 | |
|
Min Dynavin är köpt därifrån, dock till e46 då. Ångrar mig inte en sekund, vilket uppsving ifrån en vanlig bussnies stereo. Ljudet blev mycket bättre också. Kolla så dom har den senaste plattformen bara. Annars finns det här också Länk |
|
|
Kolla så du får en NY enhet om du köper nu! Dynavin har en precis nyutvecklad variant som INTE går på gamla dinosaurien WinCE, utan på Android 2.2. Det gör att man kan ladda appar till bilen från Android market bland annat.. Gruppköp på g här.. Länk Kolla Dynavins hemsida också Länk Verkar grymt smutt.. enda problemet var ju att gamla enheterna inte supportar idrive och/eller Logic7. Vet inte hur det är nu. Till E46:an var den klockren, trots WinCE Finns på direktimport från KINA om man vill köpa gamla WinCE till bra pris Länk //Anders |
|
|
Schmeidmann får in nya Dynavin efter nyår, så jag har beställt en. Tack för tipsen BMW CS #5206 |
|
|
Beror på att Dynavins lager är i princip helt tömda just nu. Har jagat en radio-adapter till min ett tag och hitta till slut än i England. Verkar som återförsäljarna väntar med beställning av tillbehör tills leveranserna kommer in igen. Du kommer inte ångra ditt köp Christer :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.