|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Har precis blivit ägare till en X5 -02 och funderar på hur jag lättast kan spela musik från min iphone? Har en ice.link i min e39 -97....tror ni att den passar i cd-växlarkontakterna? Mvh Robban oo=00=oo | |
NeZaN |
Enligt deras kompatibilitetslista för BMW i PDF-format ska den passa iaf. Annars kan man köpa eftermonteringskit av AUX-ingång från BMW med en kontakt monterad i exempelvis handskfacket! /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
NeZaN |
Länk för pdf-filen /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
| Fm-sändare fungerar klockrent för mig i min x5:a och bra ljudkvalite också | |
|
Tackar för era svar!! Ska prova och flytta över ice-link kabeln från e39:a först och se om det funkar. Vad har du för fm-sändare "328ci"? När kom det aux ingång i X5:an? Mvh |
|
|
Jag har aux ingång i min X5:a från -00. sitter på mittpanelen vid baksätet. Jag har själv tänkt lösa problemet med en av Parrots lösningar. Då får man även en otroligt bra handsfree. |
|
|
Går det asså att köra Iphonen genom aux-ingången där bak? Fast nu fick jag ju en hållare med inbygd fm-sändare i julklapp av sambon så det löste sig ändå :) Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.