AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
447

Sport-Komfort-knappen.

je
68
jerker
850i 1991
Jag gjorde ett fel som skrev i Gästboken om mitt problem med mina stötdämpare. Har genom bland andra Abbe nu fått kunskapen om att det är i Forum och ingen annanstans man skall ställa frågor. Tack för upplysningen, och jag lovar att i framtiden försöka lägga in mina inlägg på rätt plats. Det blir givetvis lättare för alla. Försökte gå in i gästboken och ta bort mitt inlägg, men det gick inte, så det ligger kvar. Du som har en lösning, snälla Du, gå in i gästboken och se mitt problem. Jag lovar att jag aldrig kommer att krångla till det på det här sättet igen. Vänligen Jerker 08-839320

Jerker
Crusty
Herregud! Du har väl inte begått nåt brott heller???
Välkommen till forumet!!

///Crusty
je
68
jerker
850i 1991
Tack för Ditt stöd. Nej, jag har inte begått något brott, men när jag efter att ha läst Abbes inlägg i gästboken försökte jag lägga in samma inlägg under Forum. Fick till svar från BMW-siten att jag försökt att "korslägga" inlägg, och detta är ej tillåtet. Försökte då som sgt få bort inlägget från Gästboken så jag kunde lägga in det i Forum. Det gick inte, så jag fick omformulera mig i Forum. Jag tycker det är bra att BMW-Powersiten har regler, för den skulle annars kunna användas på ett oseriöst sätt. Och jag håller vidare med Abbe m.fl. om att ett inlägg skall placeras på rätt plats. Men det är inte så lätt alla gånger. Nu har jag lärt mig: Åsikter ges i Gästboken. Tips eller hjälp skall behandlas i Forum. Man lär så länge man lever. Bästa hälsningar, Jerker.

Jerker
Da
1.133
David
530ia - 05
525iat - 04
840ci(man) - 94
Lägger in detta från gästboken , då det är större chans att nån ser det.
"Finns någon som kan lösa mitt problem? Det rör sig om att stötdämparna på min 850i inte får någon impuls. Spelar ingen roll om jag ställer omkopplaren i S eller K. Lampan på mittkonsollen lyser inte. Är detta ett stort problem?, och vad gör man åt det? Snälla Du kunnige, svara mig!"

MVH David Öfverdahl-Forslöf
BmwCS #4984
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.