|
|
|
|---|---|
|
Hej tacksam för svar.. Har en E30 -88 318 2dr som gått 11.400 mil... !! den är 99,5 % rostfri och inga bucklor & dyl , med taklucka, alufälgar, dimljus, inga skavanker på inredning ( även helt förarsäte ) största intresset för mig är ett byte till E36 Touring men för att göra en vettig affär vore att värde bra att ha, har fått alla möjliga värderinga allt från 15000-42.000 känns ju som det är lite luddigt tack på förhand / marcus | |
|
Min gissning är på 5-15 tkr Vad betyder 99,5% rostfri förresten? Mats BMW CS #5847 |
|
|
En välskott E30 318-88 som är besiktad är gissningsvis värd mellan 7-12 tkr. E |
|
| Om bilen är så fin som du säger borde du kunna få ut mellan 15-20 tkr , skulle det varit en 325 så hade värdet varit högre! | |
| Så nu börjar det låta ok skulle vilja ha minst 20000 för den då den är så fin , hade ju inte sålt den om inte jag hade haft så stort behov av kombi, ska försöka byta jämt med en E36 touring , är nog det mest förmånliga alt - tack för alla svar | |
| Bild? | |
|
Lägg ut den på Blocket för 20 så får du svaret. Mats BMW CS #5847 |
|
|
här kommer lite bilder [img]Länk [img]Länk dock är grillen krom igen och dimljus monterade.. [img]Länk |
|
|
Länk Länk Länk |
|
Roffa1 |
Väldigt vad hög den ser ut...är den fyrhjulsdriven? |
| Nepp bakhjulsdriven och sådär ser den ut orginal har dock sänkningsfjädrar liggande | |
| Jag gissar att det är svårt att få mer än 15´, skicket tycks falla lite mellan stolarna i kombination med specen i övrigt. | |
| Skicket är mycket bra , inget oljud i motor eller låda ... Och inga slitskador då hon har gått såhär lite... Näst intill ingen rost finns endast en fläck på bagageluckan - ingen rost i trösklar eller skärmar eller underrede .. Ska lägga upp en annons o se vad det blir utav det Med vänlig hälsning, marcus | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.