|
|
|
|---|---|
| Länk nya m6:an är nu fångad på bild.. visserligen från sidan men man ser klart att den får en diffuser bak i stil med m5:ans samt annat luftintag på sidan.. ser faktist väldigt bra ut men man vill ju se hela bilen i färdigt skick | |
| Håller med om att den ser bra ut, mycket snyggare än förra generationen i mitt tycke. Dock tycker jag som även påtalades i den tråden du länkade till att den ser väldigt hög ut. | |
| Läcker, men h***ete vad dyr den kommer bli! Redan en 650iM cab går ju på runda 1,3 med allt av livets nödtorft... :/ | |
|
Sani: håller med men andrahandsvärdet på dessa brukar ju inte direkt vara lysande så kan man vänta några år så lär prisnivån vara en helt annan. ___ //Ulf |
|
|
jollejo: Transportsäkringar torde sitta på bilen vilket gör att den är högre än normalt. /Masten |
|
| sani: jo priset har stigit väldigt mycket.. jag skulle nöja mig med en 640 eller 640d som begagnad om några år.. då är priset någorlunda ok hehe | |
| Länk m6 gran coupe testas för fullt | |
| Länk delarna till m6 nu avslöjade.. ser ut att bli grymmt fin :D längtar tills den visas upp | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.