|
|
|
|---|---|
|
En del bilar har knappar, 1-8, under CDn och en del inte. Har letat i instruktionsböcker men hittar inget svar. Vad används knapparna till? CD-växlaren sitter väl allitid i handskfacket? Någon som vet något mer? | |
| Knapparna kan programmeras. Har min hemadress på nr 1, samt uppringning till folk på några av de andra knapparna. | |
|
Aha, det är dessa: Programmable memory buttons added to iDrive system (3/07 production) |
|
|
Yep, och de kom med faceliften, eller "LCI" på BMW-språk. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Inte för att vara sådan, men vad är en E63? (oOO \ (||||)(||||) / OOo) |
|
|
Länk Dock delar väl den inredning mer med E65 egentligen. ------- //Lövet |
|
|
En E63 är en BMW M6 Coupé. |
|
|
andreas_lofgren: Du skriver E65 (7-serie) och länkar till E63 (6-serie). Du menar säkert E63. |
|
|
Jag skriver korkat men menar rätt. Jag länkar till 6-serien eftersom det är det som E63 betyder. Sen menar jag att E63 inte bör klumpas ihop med E60/E61 eftersom E63 mer delar inredning med 7-serien E65. ------- //Lövet |
|
| Har alltid tänkt att 6-serien E63 är en coupé på 5-serien E60. Delar inte de mer teknik och utrustning än med 7:an? | |
|
Verkar som jag har fel. Wikipedia säger: "The E63/64 itself is based on the BMW E60, the latter which forms the fifth iteration of the 5 Series sedan." ------- //Lövet |
|
|
Länk Länk Länk ------- //Lövet |
|
|
Det är mänskligt ;-) Tack för länkarna. Länk 1: E63 med CD utan knappar Länk 2: E60/E61 med CD med knappar Länk 3: E65 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.