|
|
|
|---|---|
|
Nån som upplevd detta? Hittar inte delnumret på denna delen heller. Måste jag byta motor och alla skenor med andra ord? Mvh Hosse | |
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Såg inte ut att finnas lös vajer. Komplett såg inte jättedyrt ut, dock står det utgått vilket verkar konstigt. Brukar alltid stå ersättningsnummer. "You can call me Bon" |
|
Ska vara svar från en BMW-tekniker att man byter allt utom motorn: Länk |
|
|
Aha. Måste byta hela skiten ja.. 2000 spänn ser delarna ut att gå på. Tusen tack för link! Mvh Hosse |
|
|
Stog inget artickelnummer där? Mvh Hosse |
|
|
Sorry, ingen koll. Har du letat på Länk? |
|
|
Osäker på vä/hö men är det inte den här: Länk ELEKTR.FOENSTERHISS FRAM HOEGER 1 Artikelnr: 51337198910 $181.25 Klicka på foto på samma rad så ser man bild på hela rasket. Obs, jag är *inte* någon expert utan har bara sökt lite på RealOEM förut. |
|
|
Kanon! Tack! Jag klarade av att skruva upp motorn.. Trodde jag skulle skruva löst den, men skruva sönder den i stället. Rotoren ramlade ut. Helt omöjlig att få tillbaka också. Det är kraftig magnetism där som gör det nästan omöjligt om inte omöjligt. Nån annan som klantat ut sig med detta och fått det till?:-) Mvh Hosse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.