|
|
|
|---|---|
| Har ni hört att hemglass ska byta från att köra Mercedes till BMW ?!?!? | |
|
Jepp dom ska åka kompressorladdade 5-serietouring med förhöjt tak a la Volvo Express. Jag ingår i deras hemliga testteam:D Asken |
|
|
Hrmmpf>> Asken..har dem sålt sååååå mycket glass i år...;) Efter ett par svängar runt barnkvarteren så är det nog bara mjukglass kvar..jodå... Mvh Janne. |
|
|
Jag började min karriär efter 12 månader på P10 i Strängnäs med att köra hemglass faktiskt. VW Lt 31 4vxl diesel utan servo på den tiden:) Nu åker spolingarna MB 310 med Ebersprakare, det är varmt på vintern. Skåpen håller faktiskt -16 i ett helt dygn utan kylkompressor i sommarhetta så det är nog ingen fara. Asken |
|
|
Jag tänkte nog främst på G-krafterna i svängarna när glassmannen sladdar fram o tillbaka i kvarteren med kompressorn vinande där framme..snacka om mjukglass ;) Passar nog med en slö mercedes som glassfraktare istället :) Mvh Janne. |
|
|
Milkshake, levererat på 2 minuter vart som helst i Sverige:) Mvh Asken |
|
|
Perfekt Asken du tror inte att du kan komma hit??? Sugen på milkshake!!! //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Inga probs Cosmos, vilken smak? Nämnde jag leveransavgiften? femsiffrigt i svenska pesetas:)) A |
|
|
Jordgbb blir bra... Du är inte sugen på att byta mot Forden min??? =) //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
En milkshake mot en ford? Jo kanske det, men den måste ha 3 wunderbaum och tärningar i ratten annars kör jag inte ford, deal då?:) A |
|
| klart att det ska vara BMW om man ska åka och glassa..... ;o) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.