|
|
|
|---|---|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
i så fall ska ni kolla i senaste bilsport (dubbelnumret). jag såg att min gamla avusblåa M3 Coupé -95 var till salu i galleriet! Den hade gått drygt 7000 mil när jag sålde den, nu hade den rullat 8500 mil. den köpte jag på BMW utanför Köln -99. bilen var verkligen kanonfin så länge jag hade den, och killen som köpte den verkade vara minst lika pedantisk. det fanns inte en enda oljeläcka eller fel på den, och maskinellt gick den perfekt. den m-testades när jag sålde den. 160 papp är verkligen rätt pris för den bilen, med ärliga mil, rätt utrustning och mkt fint skick. Mvh Johan |
| När kom 6-växel lådan på M3:an var det när 3,2 liters motorn kom eller ? och hur ligger växlarna ? 1 ettan snett mot en eller som vanliga 5 växlade fast en växel till ?! | |
| Ja, och växlarna ligger som vanligt, ettan upp... | |
Grusse |
Som vanliga 5 växlade + en växel till. 6-växlade lådan kom -96 tillsammans med 3,2L motorn |
| Åååkej låter ju bra har alltid undrat sen jag läste att M3 E30 hade ettan snett nedåt dvs mot en... borde vara jobbigt att köra en sån om man är van en vanling så att säga =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.