|
|
|
|---|---|
|
Såg att det fanns en likadan tråd fast för 740, men som sagt, finns det nån här som har kompressor eller turbo på sin 750 v12? man får ju nästan gåshud av tanken.. mitt hjärta slår i fyrtakt BMW 750ia - Raka rör :) | |
|
Såg en projekttråd om en 750 bi-turbo för nått år sedan, så det finns. :) Svensk va tråden för övrigt, någon som vet vilken 750 jag menar, och har länk på den? |
|
|
Ett roligt litet projekt :) Länk |
|
|
den lär ju gå snuskigt bra, undra hur länge det roliga varar bara? försöker hitta länken ! mitt hjärta slår i fyrtakt BMW 750ia - Raka rör :) |
|
|
Såg ditt svar efter att jag lagt in mitt, tack för länken :), satan i gatan mitt hjärta slår i fyrtakt BMW 750ia - Raka rör :) |
|
|
v12muller Inte E32 men väl E31 V12. Rallyfinnen är inte dålig. Länk |
|
|
Det går inte att förneka att man blir jävligt sugen på att påbörja något eget galenskapsprojekt när man ser det här, det kanske blir till att köpa en till motor att börja pula med :) mitt hjärta slår i fyrtakt |
|
|
V12muller, Jag har ett väldigt bra objekt till motor för att bygga vidare på. Ny oljepump, ny kamkeja, ny oljepumpskedja, nya packningar med mera, strippad motor utan alla tillbehör och aggregat. Länk Fd, ägaren Mackan //Mackan "fast i BMW träsket igen" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.