|
|
|
|---|---|
|
har en e30 325 cab91. Undrar om turbo trim ? Hittade ett kit på blocket Tuning import för 8tusen bara att bulta på kan det vara något ? hade tänkt att prova och kolla . Är där något man bör tänka på ? har bara trimmat jänk innan chva bb =tål vad som helst. Slutade med bilar för ca 20 år sen . kom på bättre tankar så nu in i BMW världen. Så lite hjälp kanske Tack på förhand pidde | |
|
Det kittet är till E36, med M50 motorn. och det är inte heller ett "kit" då det är långt från komplett.. Mitt tips är att kolla runt i Länk forum där finns all info du vill ha allt från S.K snikkonvertering där du fortfarande anväder original motorstyrningen till overkill =). |
|
|
Ringde kollade vad ett likvärdigt Kitt till min e30 och dom tog fram ett sådant Skall även ändra motorstyrningen + renovera topp + turbopackning Har hittat en dieselvev men den kommer ej i i vinter öppnar ej Bottendelen i vinter |
|
|
Tyckte jag såg en Alpina M30 3,5 l motor på powerbörsen bara för några dagar sedan,sitter en sån i min B6:a,kan klart rekommenderas. Mvh Dic |
|
|
usch för gammal m30. i med en m54b30 o turbo så får du en trevlig spis ///Jörgen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.