|
Sida 43 av 48
|
|
|---|---|
|
Wanex igen. Sätter en hunka på att det är en skrotad US. Någon som har lust att fråga om reg nr? :) Länk På 10 min hittade jag 3st. Hur många finns det där ute? EB |
|
|
ECG16C Privat säljare försöker blåsa någon. Det är värre än jag trodde. Länk EB |
|
|
Kmz29h Wow. Varenda c70 från 2011-12 är skrotbil fån US, sjukt. Länk EB |
|
|
Wanex i Partille verkar gilla US skrot. Opy63f Länk EB |
|
|
Hfl07k Från US via Lettland Länk EB |
|
|
Det trodde jag inte om Älvdalens bil;) Pbl43g Länk Orkar inte mer zzzzzzzzzz. EB |
|
|
Här är en privatannons i det höre prisspannet med bil som kommer från USA via Litauen. Och varit på skrotutredning. Länk Det som talar för den är att samma ägare haft den i många år. DKB936 |
|
|
Han kanske är lyckligt ovetande om dess historia;) EB |
|
|
Länk Både salvage/skrotad i US mätarskruvad. 10000 mil enl annons gått 12000 redan 2009:( OFO597 EB |
|
|
DMK233 Länk Usch!! EB |
|
|
BMW 328 med registreringsnummer OHU599 , OHU 599 har varit under skrotutredning i USA och är lagad i Litauen. VIN: WBA3C1C52FP853384 JL Fordon Söderort AB har flera bilar som varit under skrotutredning i USA. |
|
|
ZGB12J ZGB 12J BMW M4 Länk Alla dessa skitfirmor!!!! EB |
|
| Och gemensamt för dessa firmor är att de oftast inleder annonserna med ”Nu har vi fått förmånen att få in en väldig fin...” Sedan kommer en uppfixad bil via Litauen. | |
|
BMW 328:an innan reparation: Länk Registreringsnummer OHU599 , OHU 599 VIN: WBA3C1C52FP853384 |
|
|
Reparerad med delar stulna från bla Sverige. Ansvariga för dessa firmor är i princip alltid: Hassan o Ahmed lr Mujo o Hazo lr Kubysztal o Vilniusz Ett och annat svenskt efternamn som "målvakt" finns också representerat såklart;) 3st BMW ägare i Östra Östergötland har i veckan blivit bestulna på div inredning framför allt rattar och man fattar ju varför. Försäkringspremierna rusar..... och SD får fler röster. 2 saker vi absolut inte vill ska hända!!!! EB |
|
|
HNM69G HNM 69G För bra pris för att vara sant;) Länk EB |
|
|
Underbart att du orkar, Pula! Och ni andra som tipsar/avskräcker. Detta är ju helt skrämmande med dessa vrak på våra vägar. Alla ickeengagerade bilköpare som med blåödg blick ska köpa bil... Aj aj. Fortsätt gärna lägga upp salvage-bilarna. Alltid räddar det någon. |
|
|
Bilder på Volvo C70 HNM69G: Länk Utlöst airbag förarplats |
|
|
Här är det i alla fall, vad det ser ut som, en helärlig säljare. Länk |
|
|
KYP 00C KYP00C Wanex igen. Här finns inget på carinfo så bara att googla på vin: Ser inte ut att vara en stor smäll, men skrotad så förmodligen ordentligt sned under skalet? Länk Länk EB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.