|
Sida 36 av 48
|
|
|---|---|
| Inte sånt "fyndpris" heller..... | |
|
För en -08 är det ju det. Men bilen saknar dock m-sport som står i annonsen så kanske. Det är bara eftermonterad front och stötfångare. ------- //Lövet |
|
|
Länk! Carfax finns i annonsen. ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
|
Undrar i vilket land den är reggad först? Normalt brukar det ju vara Litauen som används för att "tvätta" historiken och komma in i EU men nu är den ju enligt Carfax reggad utanför EU igen först. ------- //Lövet |
|
| Jag köpte nyligen en bil som är importerad från ett land utanför EU enligt Carfax. Men bilen är importerad från Tyskland så Carfax kanske inte nödvändigtvis är helt pålitliga när det gäller var bilen kommer från. | |
|
Här verkar vi ha nåt Blocket: Länk VIN: WBSBR93446PK11745 has been identified as a vehicle listed in the VINCheckSM Salvage Records. Date of loss: 2008-07-25 Cause of loss: Collision Enligt Länk |
|
|
Personen som tog in bilen ägde den bara 6 veckor från import. Han visste nog exakt historiken. Det är dock inte han som säljer nu. ------- //Lövet |
|
| Vidrigt. Har sedan ett tag varit väldigt pepp på att köpa en bmw efter många år utan bil men industrin är så sjukt äcklig att jag fått total avsmak. Sry för offtopic ramble :) | |
| Jag tror dock inte det är enbart BMW bilar som är drabbade, men tack vare forum som detta kan få reda på mycket matnyttigt så man slipper gynna skojarna | |
| Sant weeman, typ alla premiummärken e såklart offer för detta & detta forum är guld värt!! | |
|
Problemet finns överallt, visserligen inte krockad men ändå. |
|
|
En till Länk Länk |
|
|
M3 E46 Reg#: DSG100 Länk VIN: WBSBL93443JR18943 10/07/2002 Alberta Motor Vehicle Dept. Calgary, AB Registration issued or renewed First owner reported 11/26/2004 Damage Report Collision damage reported 01/06/2006 Alberta Motor Vehicle Dept. Calgary, AB Registration issued or renewed 01/04/2007 Alberta Motor Vehicle Dept. Calgary, AB Registration issued or renewed Vehicle color noted as Silver 04/09/2007 Alberta Motor Vehicle Dept. Calgary, AB Registration issued or renewed Vehicle color noted as Silver 08/23/2007 Alberta Motor Vehicle Dept. Calgary, AB Registration issued or renewed Vehicle color noted as Silver 01/08/2008 Alberta Motor Vehicle Dept. Calgary, AB Registration issued or renewed Vehicle color noted as Silver 08/21/2009 Alberta Motor Vehicle Dept. Calgary, AB Registration issued or renewed Vehicle color noted as Silver |
|
| Länk | |
|
Men det där är väl ändå två olika fordon? Identifieringsnummer: WBAWB735X7P034157 och VIN: WBAWB735X7P036393 |
|
| Ja det är det ju | |
| Ja Backard, vad var syftet med din länk? | |
| Att bilen är krockad i USA och kom hit via Baltikum | |
Ro 316 X5 F15 2014 M-paket
X5 e53 2005 Sport line Amazon 122s -66 635csi -82/83 Alpina B9 Renault Master 1 -88 |
Jag var nyligen intresserad av en X5 3.0i 2008 DHG444 som nu är på Blocket för 99 tkr, men Carfax visade att den var "Total loss vehicle" 2010 i USA och lagad i Litauern. Först fick jag höra det från första ägaren i Sverigen som blev lurad. Såldes hos en bilfirma i Sverige 2014 med 9600 mil. På besiktningen strax efter 2014 med nya ägaren: drygt 6000 mil. Backad alltså av nuvarande ägaren. Inte ett ord om detta i annonsen eller i mailen mellan oss. Man kan inte lita på någon.... Dessutom finns en parkeringsbot under utredning från 2014 som bonus vid ev köp. Mvh Rolf Black shining beauty |
|
Länk 160' för en lågmilad 328i ( EST 710) är förbilligt. Tog en carfax och då förstog jag varför. Salvage titel utfärdad 2014-03-17 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.