|
Sida 20 av 48
|
|
|---|---|
|
Snart dyker väl 5UXFB53525LV19631 upp som en ny bil också... Länk Eller WBAFB3341YLH01399 med 7000 mil Länk |
|
|
Vi fyller på listan: www.blocket.se/stockholm/Subaru_Forester_AWD_2_5_39164296.htm?ca=11&w=1 WJZ750 Länk |
|
|
Denna är ingen BMW men den kommer från vår kära vän Bil33 RBW 634 Länk //D |
|
|
Undra om man skulle maila länkarna på bilarna till Bil33...... ;) eller vet dom redan att vi vet. /D |
|
|
UJC899 till salu i juli 2011 i USA med 121.030 miles (19.600 mil). Den var dock inte smälld när den lämnade USA. Bilen i USA: Länk |
|
|
Dom har tagit bort skärmarna i nackstöden bl.a... |
|
| Nej nu såg jag på sista bilden hade dom nog skärmarna där och de andra nackstöden ligger på baksätet... Länk | |
|
Vad tror ni om den här? Jag har lite strul med internet för tillfället då sidorna bråkar och vill inte öppnas. Länk BMW M-POWER |
|
| Vad lämpligt de ställt ratten.. | |
| Länk | |
| BMW 135:an Länk | |
| lite sen..... | |
|
Vad har hänt med den? |
|
|
GINO: Länk Länk Länk EDX020 Säljes av Wetterstadens Motorcenter AB. 29 februari 16:27. |
|
|
Tack grabbar! En anställd hos mig börja dregla över bilen och börja planera för ett ev. köp, det är inte lätt att försöka få människor att förstå hur enkelt det är att slippa problem... Han får nog bjuda alla på firman lunch idag :) BMW M-POWER |
|
|
Samma affärsidé? Länk Länk |
|
| inte en ända bil med synlig reg skylt..... doch mycke USA import... kanske dom är ok endå.. | |
|
Dom verkar ju vara hela i USA i alla fall. Men det kanske inte är rätt bil på bilderna ? Varför använda bilder på bilar i USA ? Finns inte bilarna här ? |
|
| Båda ägarna på firman har baltiska namn i alla fall | |
| Undrar hur det är med denna 335:a då: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.