|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har testa eller hört något om Schmiedmanns trim till 325iLCI? Enligt dem så får man 272hp/320Nm. Länk Jag håller nämligen på att välja min nästa bil, som kommer att bli en bmw 3-serie -09. Har tyvärr inte råd med en 330 ell 335. :( Så valet står mellan 325i eller 325d, och sen trimma den lite. :) Förslag och synpunkter?? | |
|
Tjena, Köp en 325D sen så kör du med Vtech steg 2 =) Lycka till. Mvh Kevin |
|
|
Det kan nog fungera, det är insuget som är störska skillnaden mellan 325 och 330 (tre steg med två elektriska ventiler i 330). Dock, för pengarna det kostar får man väl en 330i istället för 325i ändå (begagnad alltså!)? |
|
|
330iT verkar vara lite svåra att hitta.. Jag var och provkörde en 325da -09 igår. Och visst den är väl ok, men jag vet inte om jag kan vänja mig vid diesel.. Och tanten gillade inte dieselljudet. Så nu är jag lite inne på att strunta i faceliften, och hitta en -08 335iT istället. Med fullt M-paket. Fast då får jag nog ta att den har rullat lite längre.. Någon som vet om den är jättedyr att försäkra? Jämfört med min nuvarande 325i -06. |
|
|
1000:-/ mån 35 år sthlm BMW CS #07491 |
|
| 9000/helår betalar jag 26år i en småstad | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.