|
|
|
|---|---|
| tänkt köpa en 320 årsmod 95 som inte vill starta.var och prova idag,pumpen går,den får bensin,den tänder men vill inte gå igång.vad kan vara fel?? | |
| ska väl säga att den går väldigt trögt på starten,går väldigt sakta rundt,jo det finnes ström,har provat två olika batterier,sista vet jag att funkar och det var full laddat,blir inget mera kräm i starten om jag hänger på start kablar hellre,är det starten som är skrot? | |
| ingen som har nåt svar??tips?plocka ur starten idag,smörjde upp den och prova den på benken.först gick den väldigt sakta,sen fort som den ska.satte den i bilen,då går det sakt.hadde ny laddat batteri.prova att ge den direkt jord för att se om d hjälpte,men icke.snälla några tips?? | |
|
Har du provat rullstarta den eller är det automatlåda? Får den soppa och den tänder så vette jag fan om inget annat så är det startmotorn troligtvist. Bayerische Motoren Werke |
|
| hej..ja den får soppa och tänder til men går för sakta på starten för att det ska starta.nej har inte provat att rulla igång den.hämta dn i går.måste vara starten då??den drar sjukt med ström när man kör den på starten med,tömmer batteriet snabbt.batteriet är bra.har testat 2 stk som jag vet funkar,har även provat med kablar från en annan.men det går lika segt.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.