AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
2.701

X6 / 5 säten

Visa användare
450
Stocktrader
Z3 3,0 Roadster -01
MB GLC Coupe AMG -17
VW Golf tdi -13
När kunde man speca x6:an med 5 säten,var det först från -12 eller??
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
undrar det med för i sommras såg jag nämligen en sådan och min förra chef äger en sådan med.

MvH Bmw 4-ever
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Nej, det har även erbjudits till -11:or.
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Men det är nog senare -11:or för jag vill minnas att det var tidigare i år möjligheten till 5 säten introducerades.
NeZaN
Nu vet jag ingenting helt hundra, men i svärfars X6 50i ActiveHybrid kunde man beställa 5 säten till iaf. Han valde bara två bak med facket i mitten. Grym bil i övrigt, helt underbar att köra!

/NeZaN

BMWCS Medlem nr: 08109
NeZaN
Och det är en Årsmodell 2010

/NeZaN

Visa användare
164
Leif Svensson
X3 2,5 -04
Hyundai Santa Fe -17
NeZaN:

Hur kunde Din svärfar aktivt välja antal säten om han köpte en fd demobil, eller har han haft flera X6?

mvh Leif
NeZaN
Skrev lite konstigt såg jag nu.

Han köpte en demobil hos Bilia Segeltorp, men i samband med det kunde han välja att byta ut baksätet mot det med 3 sitser. Hoppas jag förtydligade det nu :) Så det räknas väl iofs som eftermontering, men det skulle tydligen fungera i en -10 iaf

/NeZaN

Visa användare
164
Leif Svensson
X3 2,5 -04
Hyundai Santa Fe -17
Ok, då förstår jag. Eftersom trådskaparen undrade fr.o.m. när det gick att speca en X6:a med 5-säten (från fabrik) så var det bra att få veta hur det gick till med Din svärfars :-)

mvh Leif
NeZaN
Ah okey, missförstod lite. Trodde mer det handlade om när det gick att få det, alltså typ ifall det inte går på tidigare årsmodeller. :) Ibland skriver man bara utan att läsa ordentligt :)

/NeZaN

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.