|
|
|
|---|---|
| När kunde man speca x6:an med 5 säten,var det först från -12 eller?? | |
|
undrar det med för i sommras såg jag nämligen en sådan och min förra chef äger en sådan med. MvH Bmw 4-ever |
|
| Nej, det har även erbjudits till -11:or. | |
| Men det är nog senare -11:or för jag vill minnas att det var tidigare i år möjligheten till 5 säten introducerades. | |
NeZaN |
Nu vet jag ingenting helt hundra, men i svärfars X6 50i ActiveHybrid kunde man beställa 5 säten till iaf. Han valde bara två bak med facket i mitten. Grym bil i övrigt, helt underbar att köra! /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
NeZaN |
Och det är en Årsmodell 2010 /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
NeZaN: Hur kunde Din svärfar aktivt välja antal säten om han köpte en fd demobil, eller har han haft flera X6? mvh Leif |
|
NeZaN |
Skrev lite konstigt såg jag nu. Han köpte en demobil hos Bilia Segeltorp, men i samband med det kunde han välja att byta ut baksätet mot det med 3 sitser. Hoppas jag förtydligade det nu :) Så det räknas väl iofs som eftermontering, men det skulle tydligen fungera i en -10 iaf /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
Ok, då förstår jag. Eftersom trådskaparen undrade fr.o.m. när det gick att speca en X6:a med 5-säten (från fabrik) så var det bra att få veta hur det gick till med Din svärfars :-) mvh Leif |
|
NeZaN |
Ah okey, missförstod lite. Trodde mer det handlade om när det gick att få det, alltså typ ifall det inte går på tidigare årsmodeller. :) Ibland skriver man bara utan att läsa ordentligt :) /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.