|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag funderar på att köpa en Sleek carbon fiber front lip. Någon mer som är intresserad så vi kan dela frakt? Länk Länk MVH Hybris | |
|
Riktigt snyggt, är lite sugen. Får min bil om 4 veckor så dax att handla snart. BMW FOR LIFE |
|
|
Får min i Januari så vi verkar få leverans nästan samtidigt! Har pratat lite med dem i USA och de skickar med DHL. Det blir lite dyrt att ta frakten själv så om du är sugen? Om vi blir ett par stycken kanske vi kan förhandla med dem lite? Tycker Sleek är den snyggaste carbonläppen. Riktigt sugen på Akra avgas men det är lite dyrt... |
|
| Har du räknat någorlunda på vad priset blir i skr med tull,moms etc? Jag personligen tycker det är alldeles för dyrt för en läpp, hade de däremot gjort någon variant i svart plast(som även är tåligare) bara så hade jag varit intresserad. Tycker inte det blir någon fördel utseendemässigt bara för att det är cf. Jag är dock intresserad av en Eisenmann race slutdämpare som jag funderar på att beställa. Har änsålänge kollat hos schmiedmann och de skulle ha en 7 veckor på sig för att få hem en ungefär. Man vill ju ha en innan det är dags att ställa på bilen i mars-april :) | |
|
1055 USD är ca 7500 SEK för läppen. 466 USD i frakt är ca 3500 i frakt. Sedan åker man väl på tull på det. Så det blir lite dyrt ja... ;-) |
|
| Räknar man enkelt så multiplicerar man slutresultatet av vara plus frakt med 1.33 (33% tillkommande i tull/moms) om jag minns det rätt för att kunna få fram en ungefär kostnad av vad det blir efter tull och moms. Summan blir då runt 14500kr om nu detta är frakten för en läpp!? Det är mkt pengar för en läpp alltså.. ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.