|
|
|
|---|---|
|
Jag ska ha ny ljuddämpare på min E36 M3 och jag har kollat runt i History på forumet och verkar som Supersprint, Ferrita eller Remus är det som är intressant för min del. Dock har jag nu problem att hitta listor med priser osv, hittar bara till Supersprint. Någon som kör E36 M3 med Remus eller ferrita och kan tala om pris samt om de är nöjda ? cruZZe | |
|
Ferrita tar enligt prislistan på Länk 7500:- för ett system från kat och bakåt till E36 M3. Systemet säljs ej löst utan endast inkl. montering, som jag förutsätter ingår i priset. Länk |
|
|
Kolla upp Scorpion,England. De gör fina ljudd till motorcyklar och nu även till bilar i rostfritt. Med livstidsgaranti. Kostar runt 5000kr till M3 e36. Lycka till |
|
|
mpilot : Hur hittar man dem ? cruZZe |
|
Jonas M3 |
tror att supersprint ligger på runt 7´. har ett sånt på min. M-Tritschka |
|
Scorpion säljs genom www.proven-products.co.uk. kostar till m3 e36 £317 = 4750kr Eftersom inom EU så tillkommer ingen moms eller tull, enbart frakt. Lycka till, |
|
|
Finns det någon som kört original främre system och ljuddämpare från Supersprint ? Blir det bra ? cruZZe |
|
|
Pratade med "proven-products" idag och ett scorpion system kostar exakt 14,7825 * £320+£45 = 5395,6 KR ! cruZZe MAILA MIG OM DU SKA BESTÄLLA SÅ KAN VI KANSKE DELA PÅ FRAKT ! (£45) MVH TONY ///M3 |
|
|
phiber : sorry har redan beställt ett supersprint. Genom bekant fick jag kontakt med kille som fixar ett Supersprint DTM + Green cotton cit för 7.000:- cruZZe |
|
|
cruZZe lät som en bra affär , du tror inte att du kan fixa ett bra pris på en supersprint till mig ?! (har redan green cotton) Maila mig ! MVH TONY ///M3 |
|
| jaha, vad är nu "Green Cotton" för något?? | |
| Tamm_Tamm : Green cotton är ett sportluftfilter antingen för burken eller sk open air, enligt de som säger sig veta saker och ting ska de vara bra iaf ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.