|
|
|
|---|---|
Grusse |
Någon som vet namnet på fälgarna som sitter på den här bilen? Länk |
|
Står det inte BBS på dem???? om du zoomar riktigt nära! |
|
| känns som bbs fälgar | |
| Det är bbs fälgar, har sett den bilen live på Elmia mässan. | |
Grusse |
Jo, det är BBS-fälgar. Kanske var jag som utryckte mig lite konstigt. Vill veta modellbetäckningen på dom. |
|
Länk Se om du hittar dem här |
|
|
Länk tycker att fälgarna på bilden liknar modellen "RX" på BBS sidan, men ändå inte..det passar lixom inte ihop med navet, den svarta kåpan på bilden är ju lite upphöjd, på RX fälgarna ser den inte ut att vara det, sen ser man inte heller några bultar på den fälgen som sitter på bilen, det gör man på RX fälgen....men mönstret verkar stämma rätt så bra... |
|
| Ser ut som den typ av fälgar som sitter på e30 med M-pkt som 15". På bilden är det nog 17". Dessa fälgar har en plastkåpa över navet för få det att se ut som centrummutter. Någon här borde veta beteckningen. | |
Grusse |
BBS RX är det inte, sånna har jag men dom liknar dom litegrann. Tycker också att dom ser ut som orginal krysseker fälgarna fast 17" och BBS märke i mitten. |
|
Kanske är det "ACT" fälg? //Ticco www.ticco.com |
|
Grusse |
Någon som kan bekräfta det? |
Grusse |
Jag gör nu ett nytt försök att få reda på vad fälgarna heter. |
|
Det är en BMW orginalfälg troligen tillval på E36:an. Det finns en uppsättning begangnade i 18" 8" fram 9" bak tillsalu hos Jarls bilservice med blanka däck för 8000:- Namnet skulle kunna va typ BMW 18" krysekerdesign nr ??. Tillverkade av BBS. Är lite sugen på dom själv....... först till kvarn! |
|
| Förbannt snygg M3 E30 för övrigt..! :) | |
Grusse |
"Petri"Kan inte annat än att hålla med, den é grym den bilen. "John John" Så det är alltså en BMW fälg, du vet inte om det fanns som tillval på fler modeller än E36:an? |
|
håller med om att bilen är grymt snygg men är inte vingen lite väl o ta i?? Muterad evovinge! Christopher ///M535i Länk |
|
|
det finns många fälgar som ser ut så...ex: 100+ DTM och JP Strix mm... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.