|
|
|
|---|---|
|
Länk annonserar hejvilt här på AP... Varför? De tar 399:- för värderingen som Länk gör gratis. Hemsidan är hemsk, med hejdlöst översatta kundbetyg :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk | |
|
Ja, för gudsskull, blocka! Länk |
|
| Jag har inte sett någon mer annons än Carfax tror jag... Inte tänkt på det så mycket dock :) | |
|
Okej nu kom det upp annan reklam åxå jag tar tillbaka det :P Men Carfax visas i varje fall mest av reklamerna |
|
| Om de bidrar till att jag kan använda Autopower så gör det inte mig nåt :) | |
|
Håller med ovan, de får ta 1000:- och annonsera här! Bara för det betyder det inte att jag använder de! :) Alpina B8 Länk |
|
|
Ja, det är klart vi ska göra vad vi kan för att dessa synnerligen oseriösa typer får klirr i kassan innan jul! Nåt annat vore ju otänkbart. Tror inte att AP står och faller med dessa annonsörer. Herregud... /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
e30cabbe, om du tycker att svenskbil.com är oseriös så tycker jag att du ska ta en liten titt på www.luckyloan.se . Hur dyrt är det att låna där? Tyvärr finns det företag som utnyttjar mänskliga brister för att tjäna så mycket pengar som möjligt. Man kan kalla det för bondfångeri om man vill. Hur beroende av annonsörer AP är eller inte är vet jag inte men visst avspeglar sig valen av annonsörer sidans trovärdighet / legitimitet / status / imidge. Hoppas ditt inlägg ledar till att AP funderar på sina val. Väljer man en annonsör typ lackyloan så vill kanske inte Statoil förknippas med den annonsören. Svåra strategiska val.... //E |
|
|
Mitt inlägg verkar i alla fall haft den effekten att svenskbil.com:s annonser försvunnit, då jag faktiskt inte sett till dem sedan igår... Luckyloan har jag ingen åsikt om, då det inte är bil-relaterat på samma sätt som en sajt som påstår sig kunna värdera bilar. Carfax är ytterligare en tjänst som är i stort sett värdelös för oss som inte letar bil i USA, eller är spekulant på en bil som sålts ny i USA. Allt man får betala för hos dem går att få gratis via andra kanaler. Jag har själv gått på den niten, då jag trodde man fick fram historiken om en bil som sålts ny i Tyskland... Om man hänger här ofta kan man ju själv sponsra AP genom att bli "Pro-medlem". :-) /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
| När man är inloggad som pro-medlem borde sidan vara befriad från orelaterade annonser tycker jag! Bedrägeriannonser som aktuella värderingstjänster borde stoppas omedelbart om autopower vill framstå som ett seriöst bilforum. | |
| "Luri-fax"... | |
|
Näpp, nu är skiten tillbaka igen.... /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Nu har vi även bondfångarna från ovan fått sällskap av freedomfinance. //E |
|
|
Fy fan, råkade fylla i mobilnummer en gång och fick hem nåt reklambrev (trodde jag) och SMS som jag raderade i farten. Jag hade utan de normala "det här kostar pengar, jag bockar i rutan och är medveten om det" tydligen ingått avtal. Jävlar vad jag blev förbannad då de först var väldigt dryga och skulle ha 400 kr. De fintar säkert många som inte läser så noga. Jag var ju van med bilpriser.se eller vad det hette/heter och läste inte så noga. |
|
| Jag råkade fylla i en den eller en liknande för ca 2 år sedan och fick hem en faktura. Ringde upp dem och totalnekade till att jag skulle använt deras tjänst, skyllde på att någon kompis kanske gjort det eller liknande. De svamlade om att de såg vilket ip-nummer som beställt skiten och skulle göra en polisanmälan, jag önskade dem lycka till och sket i att betala. Kollade med intenetlevarantören om de lämnade ut ip till liknande saker och det gjorde de inte, iallafall inte på den tiden... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.