AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.083

Alpina B6 Biturbo Coupe

Länk nya b6:an är nu officiell och den är sjukt vacker. helt enkelt drömbil
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Ja, allt utom båtinredningen då.
Z4
482
Z4-pirayaN
BMW Z4 3.0 Roadster -2003
VW Passat -2013
fattar inte hur man kan ha så fula färg kombinationer på stolarna...
nej inredningen var väl inte den snyggaste men går alltid att beställa i annan färg.. tror att denna bil skulle var aurläcker i rött :D bara att börja spara då heeh
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Fantastisk bil, samt inredning - full pott!
Länk alpina släpper även en "csl" version av b3 coupe.. det är många som klagat på att alpinas design(läs spoilers) ser 90-tal ut men jag tycker fortfarande att deras bilar är riktigt riktigt fina
Alpina gör alltid de snyggaste stylingen, dock gillar jag inte de blå instrumenttavlorna. På B6:an på bilderna så var färgen på inredningen inte alls snyggt och vingen på bakluckan väldigt ful. Annars är den en riktig drömbil.
fl
30
flindell
M3 cab -96 Estoril *såld*
V60 D -12
Honda 250r
Jag har aldrig fastnat för alpina, dom vågar inget tycker jag, kör samma diskreta stripes år efter år, vad är grejen igentligen? Ingen alpina är ju snyggare än orginal bmw!
Lo
55
LordGoder
525iA -94
Tyckte den var riktigt sjyst, men inredning måste ordnas till en aning för o passa min smak!

Jag bränner mer än gärna det bränsle du försöker spara
NeZaN
Riktigt fin skapelse. Dock så är vingen ett stort minuspoäng för min del. Inredningen är kanske inte heller den snyggaste men jag hade nog mått bra i den bilen iaf. :)

/NeZaN

BMWCS Medlem nr: 08109
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
@flindell;

inte ens B10 Biturbo eller V8 Roadster....eller E24 B6 och E38 B12?? OK, alla tycker olika ;)
Länk bilder från geneve salongen..så läcker bil.. älskar inredningen
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Men en Alpina GT3. Varför?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.