|
|
|
|---|---|
| Länk nya b6:an är nu officiell och den är sjukt vacker. helt enkelt drömbil | |
| Ja, allt utom båtinredningen då. | |
| fattar inte hur man kan ha så fula färg kombinationer på stolarna... | |
| nej inredningen var väl inte den snyggaste men går alltid att beställa i annan färg.. tror att denna bil skulle var aurläcker i rött :D bara att börja spara då heeh | |
| Fantastisk bil, samt inredning - full pott! | |
| Länk alpina släpper även en "csl" version av b3 coupe.. det är många som klagat på att alpinas design(läs spoilers) ser 90-tal ut men jag tycker fortfarande att deras bilar är riktigt riktigt fina | |
| Alpina gör alltid de snyggaste stylingen, dock gillar jag inte de blå instrumenttavlorna. På B6:an på bilderna så var färgen på inredningen inte alls snyggt och vingen på bakluckan väldigt ful. Annars är den en riktig drömbil. | |
| Jag har aldrig fastnat för alpina, dom vågar inget tycker jag, kör samma diskreta stripes år efter år, vad är grejen igentligen? Ingen alpina är ju snyggare än orginal bmw! | |
|
Tyckte den var riktigt sjyst, men inredning måste ordnas till en aning för o passa min smak! Jag bränner mer än gärna det bränsle du försöker spara |
|
NeZaN |
Riktigt fin skapelse. Dock så är vingen ett stort minuspoäng för min del. Inredningen är kanske inte heller den snyggaste men jag hade nog mått bra i den bilen iaf. :) /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
@flindell; inte ens B10 Biturbo eller V8 Roadster....eller E24 B6 och E38 B12?? OK, alla tycker olika ;) |
|
| Länk bilder från geneve salongen..så läcker bil.. älskar inredningen | |
| Men en Alpina GT3. Varför? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.