|
|
|
|---|---|
|
Fick ett SMS som löd så här: Swedens fastest coastcar skall koras nu på (23 juli) tisdag.Samling på motell Traden utanför Munkedal kl:21 45 för vidare transport till hemlig plats??? Har någon annan hört talas om detta???? Man får väll åka dit och kolla vad det är ialla fall. Vi ses! X///M JOCKE | |
|
Det var "Ekanman" som la in en sådan tråd i går... så det verkar som det är sant... |
|
|
Ekman hette han ju... |
|
|
Tror ni att det blir mycket folk? Är det bra väder då? Har det varit detta förut? //Schnitzer |
|
|
Ne.j Jag tror att detta är första "officiella" Träff/tävlingen.Jag drar dit om det är uppehåll.Men jag kommer nog att åka med kompisens röda V70 med modifierad front och 19" anthera mm. mm.(med två "lintottar" i ) För jag hinner inte färdigt min bil tills idag. Men jag skall sikta på att få den färdig till helgen. Kom ner å kolla du oxså "schnitzer". Hur känner man igen dig förutom att du kör 750? X///M JOCKE |
|
|
Jocke: Vart bor du??? Vilken dags åker ni?? Jag har ca 40 min till trollhättan.. Kanske kunde hänga på er!!! Har nämligen aldrig vart i dingle förut!! Ifall du känner för det så kan du ju lämna dit mob nr.. Ha D //Hebbe |
|
|
X///M JOCKE: Det är en macaoblå metallic BMW 750i med 17" Rondell 58. Jag åker från Karlstad och tar med mig 3 andra peronser om allt går som det ska. //Schnitzer |
|
|
De blir nog bra. Jag maila hebbe ang. att träffas utanför tunnlarna i Uddevalla vid OK/Q8 vid 21 30(kanske lite senare) tiden. Kom dit om ni vill. Som sagt blir jag nog tvingad att åka med kompisens röda V70. Vi ses kanske? X///M JOCKE |
|
|
Fan va synd att "haffa " kom så tidigt till Dingle. Kanske inte så konstigt med tanke på att racen hölls på gammla e6:an med mötande trafik. När snuten kom bad dom om ursäkt för att dom kom så snabbt (det verkade som om dom tyckte att vi kunde fått hålla på ett tag till men var tvungna att åka dit) Synd för det kom nog ca 100 bilar.Vi ses en annan gång! X///M JOCKE |
|
|
JO det var jäkligt tråkit att dom skulle glänsa med sin närvaro så tidigt!!! Var en hel del roliga bilar där. Vi åkte förbi båberg på vägen hem men det rengnade ju rätt bra!! Fast det var ca 15 bilar där ändå som körde när vi kom. Hade som sagt kinnat bli en riktig höjdarkväll där ute i dingle om inte polisen hade kommit!!! Men men, det kommer väl fler tillfällen. Mvh //Hebbe |
|
|
Ni får informera mig när det blir mer tillfällen. Rakan var ju helt perfekt. Inga hål eller dålig beläggning. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.