|
|
|
|---|---|
|
Körde en F11 med HUD och blev lite förälskad i det, så förälskad att jag funderar på att lägga till det till min kommande F11. Den jag körde hade "gamla" HUD nu ska den ju vara i fullfärg och tittar man på bilderna som BMW lagt upp ser det onekligen imponerande ut. Någon som har HUD på sin sena 2011/2012 F10/F11 i full-färg och som kan berätta hur bra den är så jag "måste" beställa den. Tänkte ta nav prof också och undrar om någon fått connected drive samt möjligheten att t.ex. fjärrstarta dieselvärmaren via iPhone-appen att fungera? | |
|
oJag har nya HUD i min bil, och visst är det väldigt bra med. Fyrfärgs hud:en är läcker och det är tydligare när man navigerar då körfälten visas. Dock är det nog ingen större skillnad om man inte har ett resmål i navin inlagt. Connected drive har jag också, dock har jag ingen diselvärmare så hur den kan styras från appen vet jag inte. Internet är dock helt världelöst tycker jag. Långsamt och knöligt att styra med idrive, samt att det bara fungerar stillatående. Det är mycket snabbare och lättare att ta upp telefonen och surfa. |
|
|
Jag såg den nya färg hud: en häromdagen när jag bytte ruta i en F11 o måste säga att den ser riktigt härlig ut, dock inte kört någon vodare sträcka med den, endast cirka 30 meter, men den lilla sträckan var hud:en riktigt sjyst! Jag bränner mer än gärna det bränsle du försöker spara |
|
|
ryk 330xi, läste på BMW:s tyska sida att man ska kunna sitta vid datorn hemma och kunna skicka resmål från google till bilen. Funkar det i sverige för den är ju en riktigt bra funktion isf. Har du fått örvriga funktioner i iPhone-appen att fungera, som t.ex. att kunna ventiler bilen, få den att tuta på en parkering (om du inte hittar den) o.s.v. För priset BMW tar för Navi prof borde man kunna få alla dessa funktioner även i Sverige. Volvo erbjuder VOC (inkl värmare) + Nav för total 16 900 sek och då kan man fjärrstyra värmaren med app, få körjournal, kolla instrumentpanelen, få bilen att tuta samt att navin+tel har en utmärkt röststyrning. Tjänsten är gratis i 3 år också. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.