|
|
|
|---|---|
|
Godkväll gott folk! Jag är ute efter ett par strålkastare till min E46a. Jag vill som sagt ha orginal utseende tillsammans med "Xenon" eller så kallat "fiskögat". Jag har försökt att hitta det på Schmiedmann men jag hittar inte dom jag är ute efter. Behöver er hjälp! Bilden visar exakt utseendet jag är ute efter. Länk Något ni kan erbjuda så är jag verkligen tacksam för all hjälp. När du älskar att köra "BMW". | |
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
det på bilden är original xenon lyktor med eftermonterade angel eyes. men på ebay har dom mycket. se bara till att hålla koll på skillnad melllan facelift och sedan/cupe |
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
det på bilden är original xenon lyktor med eftermonterade angel eyes. men på ebay har dom mycket. se bara till att hålla koll på skillnad melllan facelift och sedan/cupe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.