AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
368

Stulen bil!

Någon gång natten till idag stals min vinröda 318is 1993 med regnr: DLG 969 i Södertälje. Det är en coupé med bmwpowerregnrhållare, vita blinkers fram och på sidorna, vanliga 15" fälgar och mörkgrå inredning plysch. Om någon skulle få syn på den någonstans så kan ni väl vara jättebussiga att slå en signal till antingen mig på nr: 070-4962668 eller polisen på nr: 4018000.
Tack på förhand/Mattias
Ps
Det skjuts för lite i det här landet
Ds
Beklagar förlusten, hoppas den återfinns i någorlunda oskadat skick! Håller ögonen öppna.

Länk

sw
195
swede
X6 m50d -16 F16
Trist,
Ska hålla gluggarna öppna.
/S
Fick ett samtal ifrån polisen nu på morgonen. Bilen har hittats utbränd i västberga sthlm, tyvärr. Skall åka iväg och titta på den idag.
Låter väldigt tråkigt det där. Men jag hade nog tyckt att det var bättre att de hittade den bränd än till synes oskadad. För jag hade inte velat ha tillbaka bilen när man inte vet hur de behandlat den. Då känns det nog nästan bättre att få ut lite pengar och satsa på något nytt.

Hoppas att det går bra för dig med försäkringsbolaget.

mvh
Berg

<a href="Länk är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg </a>
La
469
Larsa10
518i -81 E12
Beklagar sorgen. Det är förjävligt att man inte får ha sakerna i fred.

mvh
Larsa

JPM
Fan va trött jag blir på alla idoter....förstår att du blir förbannad....var bara en månad sen jag skulle ta min bil till jobbet på morgonen....när något pucko backat o tryckt in sidan på förardörren....du ska ju inte tro att dom lämnat nån lapp...det var bara o dega upp självrisken för riktning o omlackering..
Å vad jag önskar att jag fick tag på en biltjuv,krocksmitare nån gång....

Hoppas att du får rätt betalt av försäkringsbolaget nu bara...

"Juan Pablo Montoya for President"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.