|
|
|
|---|---|
|
hej jag har en 530 touring -02:a Problem 1: efter att ha bytt till vinterdäck så säcka nivåregleringen ihopp totalt när den inte ä igång men så fort jag startar den går den upp till rätt läge igen ,har inte hört nått läckage från bälgarna! Problem 2: får upp i datorn att bromsljus,dimljus,park ljus inte funkar fast dom gör detta + att blinkersen blinker snabbt ett tag å sen återgår till de normala och detta gäller båda sidor. började under veckan sen va de lugnt en dag å sen kom det tillbaka å det blir bara mer intensivt ! HJÄLP!!! :D | |
|
Touring: Vanligt att kabelstammarna som följer gångjärnen ut i bakluckan har skador. Kan ge flera olika felindikeringar, även ologiska. Har du släpvagnsuttag? öppna upp uttaget och kolla efter fukt och oxiderade anslutningar inne i uttaget. Även lampor som lyser men är gamla kan ge felindikeringar, provbyt, rengör lamphållare osv. FP |
|
| Ja jag har drag så ska kolla Upp de , jo men jag har ju diod ljusen bak om de spelar mån roll , även skyltbelysningen får jag på å nu när jag åkte till jobbet så fick jag en ny och de va på helljus fast allt fungerar , och de ploppar upp en efter en samtidigt !! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.