|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet något om denna? Mer än det som står på Transportstyrelsen? Länk MVH Martin | |
|
Jag hade en kontakt med en säljare, bilen ska vara mycket fin, dock är fälgarna lite skrapade sa han, inte så många ägare heller... MVH Peter |
|
|
Den verkar ju vara bra prissatt. Ingen som bor i lund som har lust att kika på bilen? MVH Martin |
|
| Fint pris!! | |
|
Hej! Den ser riktigt fin ut. Tydligen så har det varit två små bucklor som de har rättat till sen är det ett litet märke på bakluckan. Någon som vet om den varit krockad? MVH Martin |
|
|
Man blir sugen måste jag säga.. |
|
|
Tittade på den, och den ser fin ut! Höger framdörr ,precist under spegel finns en ca 100 mm buckla. Man ser den bara bakifrån. Bägge högerfälgarna är ordentligt skavade. Märke på luckan. Man ser inte om bilen varit smälld och sen ommålad. MvH Micke |
|
|
Micke: Stort märke på bakluckan? Svårt att hitta de fina exemplaren. Letar febrilt efter fin M3 eller Z4. MVH Martin |
|
| meibrant.. stort märke på bakluckan?? Var skrev jag de? | |
|
Du skrev märke på luckan? Förmodar att du menar bakluckan då var min fråga hur stort märket var. Men du kanske menar något helt annat |
|
| Aa.. ok, nej, det var så litet att man knappt kunde se det.Pratade med säljaren ang fälgarna och dom var villiga att slå av på priset av vad två fälgar kostade. | |
|
Det var ju positivt, men lite surt med bucklan. MVH Martin |
|
| Köpt den... | |
|
Jag var på Theanders i veckan och gick ett varv i hallen. Z4:an ser fin ut och några bucklor kunde jag inte se men som skrivet ovan så är det ett litet märke i lacken på bakluckan. Skinnet på förarstolen ser också bättre ut i verkligheten än på annonsbilden. Med tålamod kan man säkert hitta någon som är ännu finare men jag upplevde ändå denna som fräsch och välskött. ___ //Ulf |
|
| Det låter ju lovande eftersom jag köpt den innan jag sett den... | |
| Den här hos DTN Cars är annars grymt fin!=) Länk | |
| ...fast priset är ju något högre såklart :P | |
|
335 tusen för den är ju ett fantasipris..... den sv-sålda lågmilaren i tråden för 259 tusen verkade inte helt lättsåld den heller trots bra utgångspris, OCH "DTN CARS" skulle iallafall inte jag lita på när det gäller importbilar! MVH Peter |
|
| Programmer... bucklan finns , dock ingen djup, men jag är också NOGRANN när jag letar. | |
|
Skorpionen: Jag såg nu ditt inlägg ovan där du beskriver exakt var den fanns och den missade jag dock så gick jag högervarv runt bilen och jag granskade den inte på den detaljnivå man gör då man ev är spekulant. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.