|
|
|
|---|---|
|
En av mina katalysatorer har rasat och jag har letat begagnat. Men hittar inga prisvärda så jag har tänkt kapa bort mina befintliga och sätta dit antingen 2st race eller 2st sport. Vilken ska jag välja? Vilken är bäst för ju m3? /Fredrik | |
|
Hej. Köp Köhler Kat-ersättare om du vill få en annan karaktär. Men det är klart att de inte ör lagliga, håll koll på skrotarna, |
|
| Jag skulle satsa på en "sport-kat" ("300 cells"). Race-kattar är ofta bara "100 cells" (tror att det menas 100 respektive 300 "celler" per kvadrattum) o då kan man få det kämpigt med avgasvärdena... | |
|
Pratade med ett företag som säljer kattar. Han rekomenderade både och. Sport funkar. Men race har mer marginaler om man skulle trimma i framtiden. Och det vet man ju aldrig. Det kanske blir aktuellt om ett tag. Vad vet jag. Men dessa race kattar skulle klara avgasvärdena utan problem. De skulle vara precis lika effektiva som original. Får fundera men det lutar åt race kattar. Hu påverkar ljudet med race kattar? Är övrigt original för övrigt. Vore ju tuffted lite rivigare ljud. /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.