|
|
|
|---|---|
|
Min f.d BMW 740iA -96 är en av få bilar som jag handen på hjärtat fäst mig vid mest på grund av originell utrustning och ett mycket bra rostfritt skick. Nu när jag ser annonsen saknar jag pärlan. Det enda som oroar mig är hur mycket salt den fått rulla i sedan hösten 2009 då jag sålde bilen. Vad är ett bra marknadsmässigt pris idag frågar jag panelen? Länk Mvh Philip | |
| Runt 30, max. Gissningsvis lite lägre om de vill ha snabb affär. Rätta mig gärna om jag har fel... | |
|
Philip Som jag ser det har du chans att göra ett klipp iom att du vet mycket om bilens tidigare skick och skötsel. En prefaceliftad e38 är iskall på marknaden, jag gissar på att snittpriset på dessa bilar ligger fn på nånstans 18-20...sedan att denna bil kan vara väl över snittet vad det gäller skicket hjälper nog inte säljaren speciellt mycket |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Den här kändes mycket prisvärdare lågmilad 98 om det stämmer. Gräddvisparna kan man dock var utan. Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Ja, lätta är de inte att sälja i alla fall. Den här Länk kan ju prismässigt kännas som rena fyndet i jämförelse och då får man leva med rostig bagagelucka. Mvh Philip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.