|
|
|
|---|---|
![]() 940 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
Vad tycker ni? Ska jag behålla de svarta som är original (rak 6:a) eller ska jag byta till kromade (V8) som jag har köpt billigt på en skrot? |
Länken: Länk |
| Har kromade på min 525 med M-Paket och svart met, gillar inte krom i vanliga fall men tycker att det passar med krom just på grillen på E39,an...fast bilen är hel svart. | |
| Tycker helkromad är något snyggare men den andra grillen ser bra ut också. Helsvart grill tycker jag dock är hemskt fult. | |
|
Krom sticker ut i dagens svarta hysteri, är dessutom snyggare, och får därmed min röst. _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| Icke krom.. | |
|
Sorry, missuppfattade i all hast, trodde du mena kromad sarg, inte själva grillen, svart med kromat runt om är snyggast :-) |
|
| Krom på V8 och svart på 6:a, precis som det är tänkt får min röst. | |
Det blev de svarta till slut. Kromade ser bra ut på bilar med M-paket men inte på de med standard kjolpaket, tycker jag iaf. |
|
Jag har kromade, tycker det lyfte bilen enormt. |
|
De kromade är jättefina men min bil är så mörk (mörkblå) vilket får grillen att sticka ut mycket. Man kan ju byta då och då när man tröttnar på den befintiliga - tar ju endast 5 min. Tror att de kromade är finare på ljusare bilar som silver osv... Sen har ju alla olika smak. Tycker att M-paket ser mycket bättre ut med de kromade. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.