|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Raffa73: jag tycker att alla e60 är snygga, du borde se en i verkligenheten. plus att jag försökte dölja din dumma nedsättande kommentar Killen försöker få kommentar om varför bilen är svårsåld utan och bli nedkränkt |
|
|
Om det är en 04:a så har den väl 12 års rostskyddsgaranti? Eftersom den bara gått 10" kan ju Blockets beg.försäkring hjälpa upp läget med för en försiktig spekulant. Ful är den ju inte, men sportstolar hade varit bra för min del :) Förslag: lyft att den har rostskyddsgsranti kvar till 2016. Erbjud dig att teckna en beg.garanti om köparen vill det. Sänk priset till runt 120". Mina 3 snabba tips, lycka till! |
|
|
Absolut inte ful, tvärtom sååå jäkla mycket snygg bil du får för runt 100" idag.... Tror tyvärr det är svårare att få sålt en sedan i denna storleksklassen än en kombi speciellt i Sverige. Tittar man i övriga Europa så är det nog tvärtom. Vi älskar ju våra kombibilar i detta land. Sen att säga att 525 ans motor är tråkig är ren idioti. Motorn som sitter i 04 orna har varit med ett bra tag och dom flesta fel åtgärdade. Har ägt tre bilar med denna motor och aldrig haft några problem med den. Bra kraft igenom hela registret. //Kristoffer |
|
|
äntligen nån som håller med att e60 inte är fula Jag har lärt mig med tiden att alla bilar är lättsålda så länge du har rätt pris baserat på bilmodell, mil, skick, utrustning och efterfrågan. |
|
|
Erik G, vad tycker du om alla kommentar du har fått?:) Tänker du lyssna på alla här och sänka priset eller ha is i magen och hoppas på en okunnig spekulant dyker upp? AlanO |
|
| Ser att det finns flera 530:or, 2004 till salu på Blocket till samma pris eller lägre...tror som många påpekat att det är en kombination av saker som gör bilen svårsåld. Dålig utrustning och alldeles för högt pris, minst 30 tkr för mycket. Jag tror också att det är svårare att sälja bil nov-jan, det tar rätt lång tid och man ska ha lite flyt :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.