|
|
|
|---|---|
|
Hej! Undrar ifall någon av er vet vad detta är för fälgar Det vill säga tillverkare samt modellnamn Länk finns samma fälgar på denna bild längst ner till vänser Länk Visste inte under vilken rubrik denna fråga skulle ställas så ställde den här. | |
|
Varför inte ringa till Michael och fråga? :-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
För känner om han hade vetat om det så hade han väl skrivit det i annonsen. Han är nog som många andra bilhandlare bara en säljare som köper o säljer bilar Detsamma gäller fälgar och andra bildelar han köper nog bara de och säljer vidare. Så tror inte han har någon kunskap om vad just den fälgen heter |
|
|
Det är knappt någon som skriver vad fälgarna heter. Det brukar väl stå på insidan av fälgen om inte annat? Tillverkare åtminstone, så blir det lättare att leta. Han borde ju vara läskunnig. ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Exakt vad jag menade Det inte tyvärr inte så många som tänker på det då det inte spelar någon roll för de. Men skulle vara jätte kul o få veta vad tillverkaren heter samt modellnamnet |
|
| Liknar något ur Team Dynamics sortiment . | |
| Googlade på det namn du skrev och tyvärr verkar det inte stämma | |
| Lenso Blast Black ? | |
|
kurdm_uppsala: Men vad jag menade var att om du ringer kanske han kan göra sig besväret med att läsa på fälgen. ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Tyvärr så är det inte Lenso Blast Black heller. Esadh det kanske jag ska göra Men får se först om något kommer på härifrån vad de heter |
|
|
Hej igen! Har frågat efter namnet på denna fälgmodell men fick tyvärr inte rätt svar när jag ställde frågan Vet någon av er vad detta är för fälg? Länk Och bara så ni vet så gäller detta inlägg 2 helt olika fälgar |
|
| Cromodora sin | |
|
Du ska ha stort tack för det snabba och rätta svaret Hoppas någon kan hjälpa mig med de andra fälgarna också. |
|
|
Snarlika ASA Prime. Länk |
|
| Sant faktiskt men skillnaden är ekrarna | |
| Fortfarande ingen som vet vad de svarta fälgarna heter? | |
| Vad vinner man om man talar om svaret? | |
|
Vinner och vinner, hmm låt mig tänka ett stort tack från mig |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.