AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
102.140

BMW M550d – ny superdiesel med 381 hk

Sida 25 av 25
ja saknas bara performance njurarna

/Anders
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Och lackerade backspeglar - de som är på bilden får hela bilen, att se riktigt billig ut.
ajdå ja det har du förstås rätt i Andreas, såg inte dem, jeesus. Ser ungefär lika illa ut som en M-sport med chrome line.

Du Andreas som verkar ha bra koll. Var tror du M5 F10 borde ligga ute på nu nerprutat? Ingen verkar ju säljas. Sorry för OT...

/Anders
jo
509
jonte520d
BMW 330e xDrive LCI- 2023

Länk

Länk

jo jag vet men de står osålda för dessa priser

/Anders
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Anders: M5an är svår, jag hade personligen inte betalat mer än 700-750k för de som ligger ute nu (800-950k bilarna). Just nu verkar marknaden göra dem till tickande bomber. Jag sneglar själv på Panamera Turbo, och även de tror jag att man kan få för ca 750 innan vintern kommer. De springer ju inte iväg.
Precis som jag tänkte Andreas, bara att ligga lågt säkert. Panamera Turbo skulle jag gärna testa, har börjat gilla den! Hur är den vintertid tror du?

/Anders
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Jag tror att den är ok, den har ju vikten och markfrigången mot sig. Men kraften och bredden kompenserar nog det, iaf om man som jag mest kuskar E4an. Jag tänker ju köra 996an annars, så det blir ju spännande oavsett om snön kommer.. :-))
antagligen :-) vilka objekt där tycker du verkar intressanta utrustningsmässigt? Vilken av Porscharna byter du ut? 996-an?

/Anders
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Den mest intressanta är den på Garage-11. Den har det som behövs och bra historik. Den på UC är också fin på pappret, men firman är ju inte att lita på. Den på PCS är riktigt talibanspecad - saknar det mesta inkl Sportchrono..
ja bra spec på den men gillar inte färgen, tror du verkligen de kan komma ner i 750 tkr???

/Anders
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Inte just någon av dessa förstås (den på PCS har varit till salu 12mån+, men de erkänner aldrig att den är för dyr - så den kommer dumpas till någon på sidan om) - men det kommer ju att komma ut fler objekt. Och dessa kommer att ligga på 800-899k = prutbart till 750k om de får stå lite. Panameran har ungefär samma kurva som Cayennen, men jag tror att de kan bromsa upp lite mer kring 500k.
St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

Grattis till (nya) ägaren till den imolaröda M550d som jag såg igår i Stockholm. Riktigt läcker färg och bilen syns från en mil bort ;-)
jo
509
jonte520d

Någon som har soffor på hur många m550d f11 som har sålts i Sverige ?

Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!
jo
509
jonte520d

Edit: siffror ska de va!!! Iphone'n jävlas med mig ..

Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.