|
Sida 1 av 25
|
|
|---|---|
|
Fyrhjulsdrift och M-paket "special" som standard. Länk | |
|
oj, där fick man bilbytardrömmar :-) *dreglar* /Anders |
|
|
700 Nm är ju hysat vrid ;-) "Kanske en besvikelse för många att det inte blir över 400 hästkrafter." |
|
|
Damn! Om några år är den nere i min prisklass, då slår jag till! //Marin |
|
| Spännande, då kommer kanske min 530d verka trött i jämförelse :-) | |
|
falsterbo; ...eller så kör man Vtech på M550d? ;) |
|
|
man kanske gör jämförelsen 535d/335d? /Anders |
|
| Riktigt häftigt :) | |
| Förjävla mastig effekt, lite segt när man åker på att byta 3 turbos dock : p | |
|
Ja, man var helt enkelt tvugna att svara på Audis nya superdiesel i A6:an, så på sätt och vis var det väntat. Men ändå, tänk att man för tio år sedan sade att Audi och BMW 2012 skulle slåss om vem som hade den starkaste supersportdieseln i A6/5-serien... ! Även mo jag inte är en direkt dieselvän kan man ju inget annat än få en djup respekt för 700 NM i en 5-serie. Huga! ---- BMW CS #6212 |
|
| kan inte den motorn komma till 3-serien eller 1-serien så slår ja till hehe.. grym bil hur som hellst | |
|
M150d !!! ---- BMW CS #6212 |
|
|
Auto Motor Sport Länk /Anders |
|
| Intressant att den kommer med xDrive som tillval. Jag gissar på ett påslag på ca 125-150 tkr jmf med 535d, dvs något över prisnivån för 550i. Tror M550d kommer konkurrera mer med 550i än med M5. | |
| xDrive är inte tillval utan standard. 550dX finns dvs bara med 4WD. | |
Verdi |
x35d by VTech ger ju faktiskt liknande siffror. ORIGINAL VTECH Effekt: 286Hp 380Hp +94Hp Vridmoment: 580Nm 750Nm +170Nm |
| Verdi: En 535d är oavsett effekt efter trimning fortfarande bara en 535d och ingen 550d. | |
Verdi |
Sant, visste att någon skulle hugga på den. :-) Men samtidigt så kan du redan idag få den prestandan ur en diesel, även om det inte är "på riktigt". |
| "More", stämmer - såg nu att M550d kommer med xDrive som standard. Då kan man fråga sig varför 550i F11 inte går att få med xDrive? | |
| V8:an är kanske större än den raka sexan helt enkelt..? :) | |
|
Eftersom 550i F10 finns att få med xDrive tror jag inte det har med motorn eller utrymmet att göra. :) //Bjersér |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.