AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
597

Trimning till E46

Hi
141
Hinkas
318I -00
Hallå, jag har en 318i E46 som jag tänkte ta och trimma lite. Men jag skulle behöva ha lite tips om vart jag kan få tag på grejjerna.
Jag har för mig att jag har varit inne på nån sida som hette G-force eller nått. Men jag har glömt bort adressen.
Snälla, kom med tips om vart jag kan få tag på lite grejjer.
Mr
20
MrKoldMan
318i E46 -99
Har samma funderingar på samma bil...fast en -99:a Skulle vara kul att få reda på lämplig utrustning till trimmning så man kan börja planera framåt.

Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Hinkas och MrKoldMan: Grabbar, jag vill inte vara oförskämd men vill ni vara snälla och svara på varför ni köper en BMW med fyrcylindrig motor på 118 hk när ni sedan ändå vill ha mer kraft? Chip + sportavgas + sportluftfilter gör ju så lite, bättre att köpa en bil med lite större grejer under huven istället tycker jag...

roadZter
G-Power (Länk är det nog Hinkas tänker på men tyvärr har de inga kompressorkit till "motorcykelmotorer" :-)
Enbart kit till 6-cylindriga BMW...

Samma sak med ESS (Länk
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Henrik A: ESS erbjuder inte enbart 6-cylindriga ett kompressorkit, utan även till V8'an också (dock inte V12'an)! =) Måste säga att du har en mycket smakfullt designad hemsida och en fräsch bil! Din 330 och min 540 är lika snabba 0-100 km/h (6.7 sek). =)
Här har du min pärla: Länk

roadZter
Mr
20
MrKoldMan
318i E46 -99
Hmm...det är sant det du säger....men min tanke från början var bara att ha en trevlig bil...blev alltså 318. Men nu har man ju börjat fundera i andra banor....så därför undrade jag bara vad som är lämpligast....trim, ny motor, ny bil??
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.